zondag 31 mei 2015

Bedankt! (tiende en laatste bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie mijn laatste bijdrage als Designer of the Month laten zien. Ik wil Marianne Perlot en haar team ontzettend bedanken voor deze eer en ik heb met zoveel plezier mijn bijdrages gemaakt! Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de mei producten :)

Ik heb als bedankje en canvas gemaakt met de artikelen van de mei collectie. Dit canvas heb ik ook naar Marianne gestuurd met de post. Het zijn niet de meest voor de hand liggende mallen voor een bedankje, maar het leek mij heel leuk om deze mallen te gebruiken omdat ik voor deze maand Designer of the Month mocht zijn.

Dus de baby's en de dieren in de Volkswagen autobus gestopt en lekker naar buiten met hen gegaan voor een foto :) Say cheese!! Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Peach en Mint PB7047
Glitterpapier CA3104
Baby's COL1387
Schaapje, wolk, ster en maan COL1385
Giraffe en knoop COL1386
Olifant en ballon COL1384
Boom LR0203
Gras LR0360
Hekjes LR0205
Letters COL1350
Roze belletjes JU0939
Roze scrappers rope Karen Foster Design
Papicolor hagelwit, zalmroze, zilvergrijs, mocca, 
nootbruin, lentegroen, grasgroen en mosterdgeel
Overige kleuren cardstock Action
Pan Pastel 580.5 Turquoise en 680.5 Bright yellow green
Canvas Action

Met dit canvas doe ik mee aan de challenge bij Marianne Design Kreadivas challenge #10: Everything goes with Marianne Design + option outside (Dit is mijn zesde inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn canvas vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

41 opmerkingen:

  1. Gezellige boel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je schitterend gemaakt Chantal! Als je hier niet blij mee bent? Ik heb van al je creaties genoten!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende gedaan. Kei mooi, Chantal,
    Prachtig werk.

    grtjs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!
    Wat zal Marianne blij verrast zijn als ze dit krijgt en ze zal het zeker een mooi plaatsje geven.
    En je creaties die je als gastdesigner hebt gemaakt waren stuk voor stuk super mooi!
    fijne dag!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die super !!!! ik denk dat dit canvas een heel mooi plekje gaat krijgen ......
    Wat jammer dat je maand er weer opzit. Gelukkig hoeven we je creaties niet te missen en mag je gewoon door gaan met creatieve inspiraties
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn één voor één fotogeniek! Maar met een goeie fotografe zoals jij, kan dat niet missen! Schitterend geheel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Chantal! Dat zal Marianne zeker ook erg leuk en attent vinden :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd zeg,ik vind hem supergeslaagd!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuk Chantal!!
    Echt prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je een super gastdesigner! Wat een leuke ideeen en deze canvas is wel de kers op de taart! Superleuk gedaan!
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh, wat is dit een vrolijke kaart. Alle dieren komen bij elkaar en wat een leuk idee van de baby`s die gezellig op de dieren zitten. Kortom een plaatje om naar te kijken. Ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww, wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt. Ik wilde eigenlijk zeggen, het lijkt wel een schilderijtje toen ik het gelijk zag. Maar dat is het dus ook, want ik las dat het van Canvas had gemaakt. Ik vind hem erg geslaagd.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je prachtig gemaakt zeg!! Dat krijgt vast een mooie plekje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer een maand voorbij Chantal? Je werkjes waren stuk voor stuk prachtig..ook deze canvas. Fijn dat je zo vaak meedoet bij Marianne Design Kreadivas ( alleen als ik me niet vergis is het max kaarten per challenge 3 stuks ). Anyway super canvas, gezellige beestenboel!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat je DT-maand er op zit, het was stuk voor stuk genieten van je crea's! Naast banketbakker ben je nu ook al fotograaf! Je zal het echt nog ver schoppen, zo veelzijdig als je bent!!! ;)
    Vind dit een leuk ideetje voor een geboortegeschenkje ook, met de naam en geboortedatum van de baby bijvoorbeeld...
    super!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief schatje weer. Mooie pastelkleurtjes bij elkaar en heel mooi opgebouwd. Het zijn weer prachtige schilderijtjes. Toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai zeg, wat ontzettend leuk! Zo lief van je om het naar Marianne op te sturen, het ziet er fantastisch uit. Zo'n schattige beestenboel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik heb weer zo genoten van prachtige creaties de afgelopen maand! Maar met dit canvasje maak je Marianne zeker te weten heel blij! Erg leuk dat je de diertjes en de lieve babies hiervoor hebt gebruikt. Maar ook al is je Designer of the month helaas afgelopen.... Ga maar lekker verder met het maken van je altijd even mooie kaartjes hoor! Ik wacht alweer op je volgende creatie.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, mooi gemaakt zeg!!
    Jammer dat het er al weer op zit voor je!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig canvasje heb je gemaakt Chantal...leuk om de diertjes en de baby's hiervoor te gebruiken.....het ziet er heel erg leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk canvas geworden met de eline diertjes erop...top!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend leuk Chantal ! Dat heb je echt leuk gemaakt en ik ben er zeker van dat marianne dat op prijs stelt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,
    wat een leuk idee, om alle stansjes op een canvas samen te zetten.
    het ziet er zo vrolijk uit, mooie achtergrond heb je gemaakt, knap gemaakt!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal leuk Chantal...Gaaf bedacht en uitgevoerd. Ik vind het schitterend gedaan en word al vrolijk van er naar kijken. Wat ben je toch creatief meis...complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel leuk chantal.. zo vrolijk.. is ze vast blij mee! groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel vrolijk dit bedank canvasje Chantal ...wat heb je ontzettend je best gedaan de afgelopen weken....en dan tot slot deze prachtige creatie....SUPERZZZZ


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb jij leuke/mooie creaties gemaakt! Super!
    Dit canvas is echt gaaf!! Zo leuk om te zien wat er allemaal op staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal,
    als je weet dat dit voor Marianne is, dan is het toch juist heel gaaf en geschikt voor een bedankje! Wat zal ze er blij van worden. Dat kan niet anders. Ik vind het in elk geval een te gek cadeautje, deze canvas! Zo leuk gedaan met de baby's en de dieren!
    Super!!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Chantal,
    Ik denk...nee ik weet wel zeker dat je iemand heel blij hebt gemaakt met dit schitterende cancas! En tien gast design kaartjes/creaties gemaakt!
    Je kan zien dat je enorm veel plezier hebt in de diertjes en baby en wij hebben weer veel plezier op jouw blog! Super gedaan ...petje af voor jou!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Just darling Chantal, love all the fun little baby characters and wonderful pastel colors.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig wat heb je een mooi canvas gemaakt voor Marianne design.
    Ik heb ook even rondgekeken op de rest van je blog, wat een super mooie dingen maak je.
    Ik ben maak direct volger van je geworden, zo hoef ik niks meer van je te missen. ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje wat mooi Chantal! Jij hebt echt hard gewerkt deze maand en ons allemaal veel prachtige mogelijkheden laten zien met de producten van Mei. Ik denk dat Marianne heel blij zal zijn met dit prachtige canvas!
    Jij gaat nog ver komen!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Chantal,
    erg mooi gemaakt, leuk idee! En erg lief van je om dit te sturen naar Marianne.
    Ik heb genoten van al je prachtige creaties als gast designer of the month. Dankjewel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat SUPER mooi gemaakt. Erg leuk voor op een kinderkamer.
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk zeg! Ik ontdekte via via je blog en ben je meteen gaan volgen!
    Al die snijmallen zijn gewoon fantastisch en wat je ervan gemaakt hebt is echt super!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een superkado. En zo mooi uitgewerkt, de achtergrond, alle figuurtjes, echt super!!
    Ik weet zeker dat er veel designerteams op jou zitten wachten, wat een creativiteit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Chantal,

    Mooie canvas. Superleuk tafereeltje. Staat ook heel leuk op een kinderkamer.Super gaaf cadeau.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Super mooi is je canvas!!
    Heel leuk bedacht.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een super creatie heb je gemaakt Chantal, chapeau! Ik sluit me aan bij al mijn voorgangers, wat heb ik genoten van al jouw mooie kaarten en creaties en ik ben ervan overtuigd dat ik kan blijven genieten, want wat ben jij ontzettend creatief en vindingrijk met hele leuke accenten!
    lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een gezellige boel!! Wordt er helemaal vrolijk van!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oeps, ik heb dit prachtige werkstuk helemaal gemist Chantal.. Ik zie het net in je sidebar staan.
    Wat is dit een geweldige afsluiter voor het gastdesignerschap bij MD.
    Ik weet zeker dat deze canvas een mooi plaatsje heb gekregen in het kantoor van MD.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!