donderdag 7 mei 2015

Baby shower gift (derde bijdrage)

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Vandaag wil ik jullie een kraam cadeau laten zien. Ik heb het patroon zef bedacht :) Heeeeel veel hobbelpaardjes uitgestanst hihi. Is dit niet super schattig om cadeau te geven? Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Peach & Mint PB7047
Baby en teksten COL1387
Hobbelpaard LR0347
Ster, maan en wolk COL1385
Banner CR1299
Voetjes en flesje JU0885
Roze plakparels JU0937
Glitterpapier CA310
Roze lint JU0921
Roze veiligheidsspelden JU0942
Papicolor hagelwit, bloesem en licht geel
Overige kleuren cardstock Action
Transparante sheet uit eigen collectie

- AnMaCreatief challenge #44: Alles behalve een kaart(Dit is mijn derde inzending);
Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors (Dit is mijn zesde inzending);
- Marianne Design Divas challenge: Gebruik een stempel of knipvel van MD (Dit is mijn derde inzending).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kraam cadeau vinden. Ik lees jullie reacties telkens met heel veel plezier :)

29 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Chantal, een prachtig doorkijkdoosje met die lieve baby op het hobbelpaard. 100% Lief en prachtig om te zien, TOP !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit is weer geweldig met dat hobbelpaardje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lekker dik hobbelpaardje Chantal! dat zijn heel veel stansjes! En dan het doosje met het mica...fantastisch weer!! Ik sluit me aan bij je tekst...100% LOVELY! Op naar de vierde Whahaha!
    Freubel ze weer en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een supergaaf kraamcadeau, je zal het krijgen...super gaaf gedaan ook met al die hobbelpaardjes op elkaar geplakt. TOP!!!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeel mooi je kraamcadeautje Chantal....prachtig zo doorschijnend en ook het hobbelpaard is super leuk zo...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kraamcadeautje,Chantal. Superleuk hobbelpaardje en leuk hoe de baby erop zit. Heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal.
    wat een gaaf hobbelpaard is dit, leuke baby, het doosje ziet er prachtig uit met de leuke glitterwolk en de ster en de maan, weer keileuk gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan zeg! Prachtig idee met dat hobbelpaardje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan, je bent lekker bezig :)
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal wat weer crea -bea.wat mooi gemaakt in deze vorm. Prachtig!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Chantal, het houd niet op zulke supergave creaties bij jou.
    Ook hier weer...schitterend leuk gemaakt :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, heel gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe kom je er toch telkens bij! Weer zo'n super crea! 100 % geslaagd, 100 % prachtig!
    Hou je wel de kalender in de gaten: nog maar 7 dagen ver in mei en al 4 zulke prachtige MD-crea's!! Zorg dat je nog wat inspiratie overhoudt voor het einde van de maand (maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan!) Doe zo voort, wij genieten ondertussen!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh super schattig kraamkado echt gaaf 3d gemaakt Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die super gaaf !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik moest eventjes twee keet knipperen met mijn ogen. Want ik zat namelijk net bij een club te kijken en daar kwam ik dit ongelofelijk mooie tafereeltje tegen. Dacht wel: He dat paardje heeft Chantal ook op deze manier laatst aan ons laten zien... Maar weer terug in blogland zie ik hm ineens ook bij jou staan! Hahaha het is gewoon een heuse Chantal creatie! Ik ben er heeelemaaal weg van!!! Echt zo leuk gemaakt. Je moet er maar opkomen! Wat een schatje he de baby? Kan ik geen kussen onder mijn shirt stoppen? Dan lijk ik ook zwanger ;) whaha. Echt SuperGeweldigFantastisch en absoluut 100% schatting Chantal!!

    Lieve groetjes,Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh ....echt 100% lovely! Wat weer super mooi gemaakt Chantal!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    hij is weer helemaal gaaf! Het hobbelpaardje met baby erop. Super. Ik had hem al even in mijn zijbalk staan maar toen ik erop klikte kreeg ik je vorige berichtje te lezen. Gelukkig heb ik hem niet gemist.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had deze creatie al een paar keer voorbij zien komen. Ik vind hem super gaaf , Chantal. Toppie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chantal wat heb je dit weer schitterend gemaakt! Ik ben een grote fan je hoor!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dit gaaf gemaakt, Chantal. Echt super!
    Al je creaties zien er heel mooi uit.
    Ben gelijk volger van je geworden.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi,

    Wauw,

    Wat prachtig gedaan, heel mooi

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige creaties maak je. ik kwam via via bij je blog terecht en ben gelijk volger van je geworden. Kan ik je mooie creaties blijven bewonderen. Dit is ook weer een lieverdje geworden zeg.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, what a super cute idea and design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat origineel! Super leuk dat je er een "echt" hobbelpaard van hebt gemaakt, hoe bedenk je het!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Chantal
    Wat is dit mooi gemaakt met al die hobbelpaardjes:-))
    Het ziet er geweldig uit.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Super gaaf! Hoe kom je toch weer op het idee (volgens mij slaap jij amper ;-) ) Echt heel gaaf gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig! Wat heb je dit geweldig gedaan. Zo mooi effect!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de MEIchallenge!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!