woensdag 1 april 2015

Ton sur ton

Hoi allemaal!

Kijken jullie ook gezellig bij het grapje dat ik eerder vandaag plaatsten? Deze post staat onder deze :)

Op het Marianne Design Challenge Blog is challenge #126: ton sur ton kaart/creatie. Dat wil zeggen 1 kleur in verschillende tinten. Het plaatje mag wel in kleur zijn. Deze challenge is bedacht door Thea WildemanIk ben een enorme fan van het schitterende werk van Thea. Zij maakt zulke prachtige creaties in het wit. Echt adembenemend mooi! 

Ik vond het wel een uitdaging om voor wit te gaan :) Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Easelkaart LR0327
Banner COL1325
Vlinders LR0357
Rozen LR0256
Roos bladeren LR0162
Witte bloemen COL1323
Bladeren CR1272
Swirls LR0157
Wit handgeschept papier RB2219
Witte rozen met kant FR1101
Tekst 'Zomaar, voor jou...' EC0152
Daisy DDK3219
Papicolor parelmoer wit, hagelwit en anjerwit
Plakparels Action
Doorzichtige glitterlijm Pipoos


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn easelkaart vinden :)

41 opmerkingen:

  1. Je merkt dat Thea jou geïnspireerd heeft Chantal!
    Héél mooie crea, en jij hebt de nieuwe vlinders al, die doen het hier supermooi bij!
    prachtig weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie Mooi Chantal. Blijf ik mooi vinden zo in het wit. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een juweel van een kaart Chantal!!!
    Ik vind hem echt prachtig... zucht.
    Als ik me niet vergis zie ik ook de mal die je hebt gewonnen op de MD clubdag... haha.
    Je hebt het heel knap gemaakt met de bloemen en vlinders er op!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How awesome looks this card with the white background, great job!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tonsurton-kaart Chantal. Ziet er heel feestelijk en chique uit hoor. Toppertje!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik vind jouw kaartje ook adembenemend prachtig.
    Super hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Chantal! Echt prachtig gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig Chantal, heel mooi kaartje geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Chantal, heel erg mooi gemaakt en afgewerkt, ik hoop dat het me lukt voor het weekend om mee te doen met deze challenge, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een beauty Chantal. Heb je echt heel mooi gemaakt en wat je zegt "helemaal mijn ding" Het zijn natuurlijk ook de schitterende mallen die meewerken maar het is en blijft een kunst om het toch zo te schuiven en plakken om er een fantastisch mooi geheel van te maken.
    Ik vind hem SUPERRRRRRR!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw schitterend Chantal!!!Ik dacht ik ga mijn trouwe volgster met de lieve berichten toch ook maar eens opzoeken!!!
    Want vind het super altijd je lieve berichten, doet me echt goed!
    Je kaarten zie ik altijd wel hoor!!
    Dit is toch ook weer erg mooi!! En de opkikker kaart geweldig die kleuren en figuurtjes erop, daar kikker je wel van op!
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Chantal in het wit! Heel chique!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat is die mooi !!! Leuk met je nieuwe mal.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Chantal met die mooie mallen. Heel erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Chantal, die is mooi! Echt schitterend :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award (zie mijn blog).

      Verwijderen
    2. Ik wil je graag feliciteren met de prijs van hobbynu ;-)
      Weet niet of je het zelf al gezien had..

      Verwijderen
  16. Wow Chantal wat een oogverblindend mooie creatie is dit ... Schitterend heel stijlvol kaartje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    Ben jij even druk geweest, eerst de 1 april kaart en nog deze witte creatie, helemaal super..wat heb je er een werk aan besteed, een top creatie!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi dit easelkaartje Chantal....zoooooo mooi in dat romantisch wit...en ook je 1 april kaartje eronder is ook super leuk....prachtige stansjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh heel erg mooi Chantal! super zo met dat wit, ik zou het niet aandurven hihi vindt het dan altijd zo wit... Tja wat anders lol, maar vindt hem super mooi geworden! Nu even kijken naar je grapje, tot zo ;)

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt.....leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart! Dat lukt mij nooit. Het is nooit af. Deze wel...Dank je wel voor je lieve berichtjes. We zetten gewoon door. Dan moet het vast goed komen.
    Fijne dag nog.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart zeg! Heel mooi dat ton sur ton. Je maakt mooie creaties zie ik, weer een blog om te volgen :)
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Morning Chantal, wow, your easel card design is just stunning.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt jezelf echt flink uitgedaagd! Ik heb ook een keer een kaart in het wit gemaakt en dan is het heel mooi om laagjes te maken met 3D tape! Schitterend hoe gelaagd je kaart is geworden Chantal...petje af!
    Fijne avond en ik volg je al een tijdje, leuk dat je nu ook volger van mijn blog bent geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Amai zeg, wat een creatie. Zo stylish!
    Jouw vorige 1 april kikker kaart vind ik geweldig. Echt een leuk idee om kikkertjes uit de eitjes te laten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Chantal, wat is dit een prachtige creatie. Wit ton sur ton is wel en van de moeilijkste keuzes die je kunt maken volgens mij. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat is een geworstel geworden! Nee, echt petje af voor jou!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw !!! Geweldig mooi !!!!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw, wat een Prachtige kaart, Chantal
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Chantal wauw, wauw en nogmaals wauw!! Wat ontzettend knap een geheel wit kaartje! (Dat doe ik je zomaar niet na hoor!) Erg leuk met het prachtige plaatje van Daisy. Door al het wit springt ze er zo mooi uit! En ik zie inderdaad ook een bekende mal ;) .

    Alvast een gezellige pasen!
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie easelcard is het geworden, mooi geheel en leuk om toch nog cremekleurige bloemen erbij te doen! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Whauw Chantal, wat een prachtige creatie, supermooi gemaakt.

    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterend Chantal super mooi gemaakt.
    Leuk dat je met deze creatie aan onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Chantal wat een schitterende kaart!! Echt mooi!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauww...wat een prachtige creatie heb je gemaakt!! Het plaatje komt echt mooi uit zo.
    Supers!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een plaatje van een kaart Chantal. Dit is héél mooi gedaan en ziet er op en top verzorgd uit. Ik denk dat je hoge ogen gaat scoren bij de challenge....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Schitterende kaart. Echt prachig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schitterend,Chantal. Prachtig gemaakt met die mooie mallen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je hebt een hele mooi kaart gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!