zaterdag 11 april 2015

Just married!

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Annigide en valerija. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen! Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Vandaag is een super leuke dag! Waarom?! Het is feest in het dierenrijk, want Mr. and Mrs. Owl zijn getrouwd! Daar horen natuurlijk een prachtige koets met paarden bij, een trouwjurk en een pak :) Kijk Mrs. Owl eens zwaaien en genieten van alle aandacht die zij krijgt! En Mr. Owl zwaait ook, maar hij moet ook de teugels in bedwang houden ... oh oh! Het bolhoedje van Mr. Owl heb ik een keertje bij Mandy gezien van de Hobbydroom.

De paarden heb ik zelf gemaakt. Ik heb geprobeerd ze zo echt mogelijk te laten lijken. Het patroon van de koets komt van de gezellige club De Schatkist. Dit is deze maand ook de uitdaging. Dit is mijn resultaat:





Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032
Uiltjes COL1357
Vlinders LR0357
Bladeren LR0226 en LR0227
Kelken JU0869
Roze bloemen JU0886
Roze kant rozen FR1125
Donker roze rozen RB2204
Gele rozen RB2213
Paarse roos RB2216
Roze scrappers rope Karen Foster Design
Zilveren scrappers rope Ribbon girl
Plakparels roze, zilver en wit Action
Papicolor hagelwit, anjerwit, mocca, 
hazelnoot bruin, lente groen en mosgroen
Overige kleuren cardstock Action


Met deze creatie doe ik mee aan de challenges bij:
Marianne Design Challenge Blog challenge #127: een bloemenkaart/creatie;
- Anreda challenge maart + april: Spring has sprung! (Dit is mijn tweede inzending);
- AnMaCreatief challenge #43 april 2015: Inspiratie foto (Dit is mijn tweede inzending en ik heb mij laten inspireren door de kleuren);
- KIC chalenge 56: Lente! (Dit is mijn tweede inzending);
- Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors;
- Knutsels en Kadootjes challenge #23: Gebruik stof of vilt op je kaart.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn koets vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

49 opmerkingen:

  1. Wauw Chantal!!
    Ik zit al je foto's wel 4x te bekijken... het is prachtig geworden... echt ontzettend mooi.
    De koets is een schitterend en de paarden heb je heel knap gemaakt, echt super dat je die gewoon helemaal zelf hebt getekend!!! Knap gedaan.
    Hele mooie creatie en ik zie bloemen genoeg ;D
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal!! Hoe krijg je het elke keer weer voor elkaar.. Supermooi gedaan!! Heel erg knap dat je het allemaal zelf getekend hebt!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Chantal, you are so creative, I just love this design, the owls, carriage and horses are fabulous.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal, ik ben perplex !!!!! Wat een super gave creatie heb je er weer van gemaakt.Vind je het gek dat ik telkens zo enthousiast reageer op je creaties ????? Ik niet hoor.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    wat knap om die paarden zelf te tekenen, ze zijn nét echt..de bruid en bruidegom zien er ook prachtig uit en de koets is schitterend, wat een gave creatie..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat zal ik hier van zeggen?? Gewoon kort: FANTASTISCH. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een écht prinsessen-huwelijk, met alles erop en eraan...ik zit helemaal sprakeloos naar dit moois te kijken...!!! Je bent een échte TOPPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh...wat schitterend is ook deze creatie weer Chantal! Een echte koets met prachtige paarden ervoor. En mr. en mrs. owl zien er zo lief en netjes uit. Geweldig!!!
    Groetjes Tineke
    ps: leuk dat je een candy verloot. Ik doe uiteraard niet mee maar dat begrijp je vast wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal vind het fantastisch! Hoe krijg je dit voor elkaar!
    Echt een top creatie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Vhantal wat orachtig deze creatie super! Wat een creativiteit.... En je babycreatie hieronder wat is dat ook wat schitteren! Ik doe je dit niet na hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende koets met paarden ervoor, knap hoor dat je de paarden gewoon zelf hebt getekend. Hier ben je vast wel even zoet mee geweest, maar het resultaat is geweldig mooi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kom je nog even bedanken voor je deelname aan onze MD challenge Chantal, was ik helemaal vergeten.
      Groetjes Ellie

      Verwijderen
  12. Amai zeg, wat een prachtige creatie! Zo'n romantische koets en de paardjes zien er heel realistisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Chantal..................... ik ben gewoon sprakeloos..................!!!
    Wat een ontzettend mooie koets met de paarden ervoor. Mr & Mrs zijn ook prachtig aangekleed. Oh ik ben er echt spontaan verliefd op geworden!!! Wauw wat laat je ons toch atijd weer versteld staan met jou schitterende creaties!!! Dit is echt geen 10 waard hoor. Maar van mij krijg je een dikke 12 voor je schitterende tafereeltje!! Een groot applaus voor Chantal!! (sorry voor mijn overenthousiaste reactie hoor hihih).

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe krijg je het bedacht en voor elkaar Chantal, die paarden zijn fantastisch en verder is het gewoon een sprookjesbruiloft met alles er op en aan om er een droomdag van te maken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeminee Chantal, ik ben al een hele poos aan het kijken...en raak niet uitgekeken!!!! Je paarden zijn SUPER zelf gemaakt en het bruispaar Mr. en Mrs Owl zijn een heel gaaf stelletje en zo kan ik nog wel even doorgaan!!! Een top creatie is het weer en een sprookje!!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Chantal,
    Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt, geweldig hoor, hoe krijg je het allemaal weer verzonnen. en gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe superformidastisch weer Chantal, alleen jammer dat het pasgetrouwde koppeltje niet samen in de koets kan zitten hé, maar dat zullen ze nog wel goed maken ;)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje wat is dit een fantastische creatie. Zo gedetailleerd, ongelooflijk mooi. Een heel dik compliment.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. SCHITTEREND! Hoe schattig weer met die uiltjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kei-leuk Chantal..hoe verzin je het om zo'n leuke creatie te maken? En Mrs die zwaait en laat zich door Mr en zijn paarden overal heen brengen. Heel erg leuk. Ook mooi dat je de paarden zelf maakte. Ik doe het je niet na.De koets is ook erg mooi. Het is gewoon een mooi geheel :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf! Ben helemaal weg van de uiltjes. Zoals jij Mrs. Owl hebt verwerkt in de koets......supermooi.
    Je kunt hem ook mee laten doen bij K&K. Er zitten stoffen roosjes op. Tip ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Chantal,

    Prachtige creatie. Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wooooow Chantal...dat is een schitterende trouwkoets.....super schattig met het leuke uiltjes bruidspaar....hoe krijg je het telkens voor elkaar om van die schitterende creaties te maken....GRANDIOOS!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ongelooflijk Chantal! Wat ontzettend mooi gemaakt. Ik zit met stille verbazing te kijken naar deze creatie!! Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar? Super super, er zijn geen andere woorden voor!
    Liefs, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. GEWELDIG, Chantal.
    En je verhaaltje erbij.
    Gaaf.
    Echt onwijs leuk!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig !!! De uiltjes zijn zo schattig...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Chantal,
    ik zag het al in mijn zijbalk en ik dahct: nee!! Het is niet waar, wat is dit nu weer voor een te gekke creatie. Toen ik erop klikte zag ik de foto in het groot en wat een beeld van een koets heb je gemaakt. Ook de paarden...geweldig! Ik kan wel zien dat trouwen een serieuze aangelegenheid is...hihihi.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Bij de Egel vragen we vleugels...kun je ook nog aan meedoen...
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow Chantal, wat ziet dit er ge-wel-dig uit zeg!! Een heus kunstwerk heb je er van gemaakt. Echt helemaal top!!!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi geworden, wat heb je er een werk van gehad! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Chantal ... ik zit met open mond te kijken .. wat een prachtige creatie is dit ... de paarden lijken net echt ... wat een super mooie details allemaal ... oogverblindend mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauw een super mooie creatie
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    DT MD challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super mooi !!! Geweldig
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een schitterende crea Chantal!! Zo mooi gemaakt!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Toppie Chantal, dit is ook alweer zo gaaf! Kom maar eens op het idee! De paarden zijn prachtig, knap dat je die zelf hebt gemaakt!
    Echt prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat ontzettend GAAF gedaan Chantal....echt schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow wat ziet dit er mooi uit, het bruidspaar wordt helemaal in stijl vervoerd. Geweldig Chantal.
    Bedankt voor je deelname bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Chantal.
    Bijzonder die paarden die je zelf hebt gemaakt.
    Een prachtig geheel geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schtterende crea Chantal, je hebt er succes mee hi hi hi.
    Leuk dat je weer met onze challenge meedoet.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo nu kom ik eerst eens even je prachtige bruidspaar bewonderen Chantal.. Gewéldig zoals je dit gemaakt hebt!
    Willem en Maxima zullen jaloers zijn als ze deze koets zien....

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow.......wat mooi! Schitterende creatie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dear Chantal , this project is gorgeous! Breathtaking ! Thank you so much for charing this beautiful masterpiece with us at Mariannes Kreadivas challenge this month!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt, echt fantastisch!
    Fijne dag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Waw, wat een supercreatief werk! En zo mooi gemaakt; echt geweldig gedaan!
    Dank-je-weel voor je 2de deelname aan onze INSPIRATIEchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gorgeous creation in beautiful colours and nice details!
    So glad you joined us in the current Kreadiva´s Challenge!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hi Chantal ,your breathtaking creation is a masterpiece of art,thank you so much for entering our challenge at MDK this month. Welcome to the MD DT!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!