vrijdag 10 april 2015

It's a boy!

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Antoinette, Danoesja, Elfje, Jolanda en Manja! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Voor de nieuwe challenge van het Marianne Design Kreadivas blog ben ik deze maand uitgekozen als gastdesigner. Toen ik het thema van de nieuwe challenge doorkreeg was dat: een geboortekaart/creatie maar vier dagen geleden kreeg ik een mail dat het thema veranderd was naar pastel. Ik had mijn voorbeeld al gemaakt voor het oude thema.

Ik heb een schattig grapje verwerkt. Zien jullie het baby uiltje met de speen? Ik heb het speentje zelf bedacht en gemaakt. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Hello Sweet Baby! PB7041
Bloem vorm kaart LR0112
Babywagen LR0218
Baby uiltje COL1357
Zilveren stansfolie ST4402
Grote tekst stempel CS0922
Tekst 'Welkom op de wereld' CS0891
Baby stempel DDS3301
Blauw lint JU0922
Licht blauwe plakparels (op de kaart) JU0938
Paarse roos RB2216
Crème roos RB2213
Plakparels (op de babywagen) Action
Memento Tuxedo black
StazOn Jet black
Versa Color 38 Sky blue
Papicolor parelmoer wit, 
anjerwit, mocca en nootbruin
Blauw parelmoer karton uit eigen collectie
Overige kleuren cardstock Action
Stangen babywagen wattenstaafjes


Met deze babykaart doe ik mee aan de challenge bij Marianne Design Divas challenge: Voor een ( baby ) jongen of een man.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn babykaartje vinden :)

30 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal
    Wat een prachtige en grappige babykaart met dat leuke uiltje in de kinderwagen, ik houd wel van wat humor op een kaartje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en dat speentje erg leuk bedacht.

    gr jolabda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een leuke kaart met daarin weer echt iets grappigs in verwerkt ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Prachtig kaartje Chantal!
    Proficiat met je gastdesignerschap!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOUW Chantal, wat heb jij een werk gehad aan deze creatie! Je hebt toch niet alles opnieuw moeten maken hè! Je grapje valt heel goed op en is super creatief!! Het is een prachtig voorbeeld waar je trots op kan zijn en ik heb het vol bewondering en uitgebreid zitten bekijken...schitterend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW Chantal!! Supermooi!! Ik zag hem bij Marianne's kreadivas al voorbij komen, maar vond het leuk om hier ook even te reageren. Superleuk gedaan die fopspeen!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh wat schattig en aan de baby-uil heb je geen kind meer dankzij dat enige speentje. Geen kaart zonder grapje meer van jouw kant geloof ik, super leuk Chantal!!

    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze weer super gaaf !!!! Je hebt echt de smaak te pakken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww Chantal, prachtig zoals je met de wat oudere maalen toch een geheel prachtige nieuwe kaart hebt weten te maken. Schitterend gedaan hoor, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie ! Toppie ! Het wiegje is zo fantastisch gemaakt en die fopspeen vind ik de max :) ! Super gedaan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    wat heb je weer een geweldige creatie gemaakt, alles tot in de puntjes verzorgd,erg leuk de baby uil met speentje , leuk model en de wielen van de kinderwagen zijn mooi bewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal,
    Wat een schattig babykaartje en dan natuurlijk er weer een grapje in verwerkt. Heel leuk dat uiltje met speen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow...super prachtig weer!!! Echt een onwijs kunstwerk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal...
    hoe krijg je het steeds voor elkaar om van die schitterende creaties te maken....super leuk dat uiltje met zijn tut in...heel creatief hoor....in jou schuilt een waar talent....GRANDIOZE babycreatie ...

    groetjes en een heel fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Chantal en super schattig uiltje en hij houdt tenminste zijn bekkie dicht! Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuk kaartje Chantal!! Alles past weer perfect bij elkaar en het uiltje .. schitterend! En Super dat je in het scrap-team bent opgenomen. Je maakt ook erg mooie kaarten (zeg maar: Creaties). En dan ook nog gastdesigner! Leuk allemaal hoor. Heel veel plezier met alles. En natuurlijk ga ik wel een poging wagen bij je candy (haha)
    Een fijn weekend.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n lieve kaart en het uiltje komt er zo leuk uit piepen. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart,Chantal. Mooi gedaan met de wandelwagen en het uiltje met het speentje. Leuk plaatje en leuke tekst.Fijn weekend.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat is dit weer een snoepje! Enig dat uiltje met speen! Altijd zo leuk om bij jou te komen kijken! Bij voorbaat denk ik al: welk grapje zal ze er nu in verwerkt hebben? Niet dat dat altijd moet hoor om iets moois te maken, maar ik ontdek toch steeds wat, ook als je het niet schrijft....
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Aaah, Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, Chantal.
    Zo lief het uitje met de speen in de kinderwagen en dan nog de stempel en de tekst. Schitterend
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super schattige kaart Chantal!!
    Weer ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen
    PS: gaaf dat je een Candy gaat verloten ter ere van je plekje in het Design Team! Lief dat jij dat wilt vieren met je volgers ;D
    Ik doe niet mee omdat ik de meeste spulletjes van je gave Candy al heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super de suup is je creatie Chantal!!! Zo mooi gemaakt. Schitterend is je Engelse kinderwagen! Prachtig is ook het onderstel. En je baby-uiltje is zo lekker zoet door het speentje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, vergeet ik ook nog te zeggen dat het superleuk is dat je weer meedoet bij MD Divas.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  23. Zo mooi Chantal leuk dat je gast designer bent bij Marianne Design Kreadivas..dit past toch ook bij pastel ( licht blauw ) , super origineel en ook leuk dat je meedoet bij Marianne Design Divas, succes! LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a great card, I love it :)
    Thanks for joining Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw chantal! Je hebt weer een top creatie gemaakt!
    Leuk om te zien dat je echt een "chantal" stijl begint te ontwikkelen! Las op het blog van de Kreadivas dat je pas sinds november 2014 aan de knutsel bent, super knap wat jij in een korte tijd al voor elkaar hebt gekregen!

    Groetjes

    Rimmie

    Ps: proficiat met je designerschap bij de MD Kreadivas!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik had deze vluchtig bekeken Chantal, niet netjes van hé.
    Maar wat ik hem geweldig!!! Hoe leuk dat je die kap van de kinderwagen gemaakt heb! Het geheel...hoe verzin je het?!
    Mijn complimenten!!!
    Leuk Gast dter te mogen zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat Chantal, zie dat je de eerste prijs gewonnen hebt bij MD divas met deze kaart!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. How beautiful is this work, great idea, Chantal!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!