woensdag 29 april 2015

Happy B-day ...

For foreign visitors: use the translate button on the left to view my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

De maand mei zijn veel blog vriendinnetjes jarig :) Voor een van hen heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Ik vond het leuk om een taart te maken omdat er altijd zoveel kaarten binnen komen met vlaggen en slingers. Ik heb het patroon van deze kaart zelf bedacht. 

Door het slechte weer heb ik geen mooie foto's kunnen maken dus de belichting is niet zo mooi. Daar hebben we allemaal last van denk ik ;) Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Sweet Roses PK9123
Tekst COL1350
Banner CR1299
Grote vlinder LR0357
Kleine vlinder LR0261
Lieveheersbeestje COL1356
Roze kant rozen FR1125
Glitterpapier CA3104
Bolletjeslint EL8531
Bloemen Wild Orchid Crafts
Plakparels Uit eigen collectie
Papicolor purper
Overige kleuren cardstock Action


Met deze kaart doe ik mee bij:
De Egel challenge #4: vleugels (Dit is mijn tweede inzending);
- Marianne Design Kreadivas challenge #9: Everything goes with Marianne Design + option pastel colors (Dit is mijn tweede inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn verjaardagskaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

33 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal, Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Super leuk gedaan zo die taart, je moet maar op het idee komen!!!
    Toppie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blogpost hier onder heet "Goed gedaan" nou dart kan ik hier ook wel zeggen Chantal, wat een leuke taart-kaart! Hoe ga je die verzenden zonder dat ie helemaal geplet wordt????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer ontzettend mooi geworden Chantal! Erg orgineel en mooi gedaan, ik sluit me aan bij Irene, hoe verzend je zoiets?

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke, mooie, gave taart heb je gemaakt. Knap dat je het zelf ontworpen hebt. En met het lieveheersbeestje .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning and designed so nicely with a beautiful three layered cake, Yummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige taart kaart is het geworden Chantal...
    Zal ze blij mee zijn.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie taartkaart Chantal, in frisse kleuren, mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    Je taartkaart is prachtig, wat een leuk idee en zo mooi versierd met al die leuke vlinders en roosjes, ik vraag me ook af, hoe je die gaat versturen..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige taart is het geworden Chantal....heerlijk!
    Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.....het ziet er keurig afgewerkt uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    wat een prachtige kaart is dit weer met die taart! Heel gaaf. past perfect bij een B-day. En ja, als het slecht weer is, is het lastig in huis een plek te vinden waar de kleuren goed uitkomen. Ik schiet soms tussen de buien door even naar buiten voor een foto...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. p.s. en bedankt voor het weer mee doen aan de challenge van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. En weer een super leuk idee met die taart.
    Ja en wat dat verzenden betreft, daar dacht ik ook aan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je meedoet met onze 'Vleugels' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toppie, leuk bedacht!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke creatie is het geworden!
    Knap hoe je dit weer hebt bedacht en gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Chantal het is weer een toppertje hoor ... wat heb jij dat weer super bedacht ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart. Met mooi kleuren en details
    Groejes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit nu weer voor leuks! Hoe heb je het weer verzonnen! Ik vind het een echte Lente taart, met alle vlindertjes, Bloemen en een gaaf lieveheers beestje! Ik ga niet vragen hoe verstuur je die, want je bent creatief genoeg om dat te regelen...lol.. Het is weer keigaaf!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit nu weer voor leuks! Hoe heb je het weer verzonnen! Ik vind het een echte Lente taart, met alle vlindertjes, Bloemen en een gaaf lieveheers beestje! Ik ga niet vragen hoe verstuur je die, want je bent creatief genoeg om dat te regelen...lol.. Het is weer keigaaf!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart Chantal! Eéntje met taart en al.... Je zou er zo een grote hap uit nemen... ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige taart... kaart! superformidastisch!
    Jammer dat ik niet jarig ben in mei... ;)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje Chantal...wat leuk gedaan weer met het taartje.....deze kaart zal zeker in de smaak vallen bij de jarige....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig Chantal...wat heb je er weer een schitterende taart, um kaart van gemaakt!!
    Prachtig gedecoreerd met de bloemetjes, lintjes en het lieveheersbeestje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, heel mooi gedaan met het taartje erop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een erg leuk model kaart. De kleuren zijn ook super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijke en mooie calorie arme taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is ontzettend leuk om hier op de kast te zetten! hahaha..daar had je mij even goed tuc.
    Ik had je bericht gelezen, blijkbaar was ik niet ingelogged en dacht dat ik had gereageerd. Hij is superleuk en ik vind het een eer om deze mooie taartkaart voor mijn verjaardag van je te ontvangen. Ben er heel blij mee :-)

    Wat je niet ziet (en weet) is dat ik dit bericht typ met een glimlach van oor tot oor ;-)
    Nogmaals hartelijk dank voor deze bijzondere taarkaart. Ik stel dit erg op prijs.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a clever cake design and fun idea.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke, originele kaart! Erg tof met de taart. Ik ben nieuwsgierig naar hoe je de 'taartrondjes' gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg! Erg origineel.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Chantal
    Wat een heerlijke maar vooral prachtige kaart met taart, superleuk bedacht en dat je gast-designer voor de maand mei mag zijn is helemaal supergaaf, geniet ervan hoor.
    Liefs, Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!