woensdag 8 april 2015

DT-lid & voorjaar/lente

Hoi allemaal!

Ik kreeg een waanzinnig leuk mailtje van Gerie van het Scr@p-Cards Challenge Blog met de vraag of ik hun vierde DT-lid wilde zijn!! 

Ik zei meteen JA want ik vind het zo'n waanzinnig groot compliment om met deze dames (Anita van MerodeGerie en Jannekein een Design Team te mogen zitten en het is een waanzinnig leuk challenge blog!!

Gerie vroeg zich af of ik al een voorbeeld kon maken voor challenge #73: Maak een voorjaarskaart of creatie...waar een tuinplaatje op zit....en... waar ook een vogelkooitje of vogelhuisje op te zien is! Dat wilde ik doen maar de challenge was al binnen enkele dagen. Ik had zelf maar twee van deze dagen de tijd om iets te verzinnen en te maken ... oh no! 

Het is mij gelukt :) Dit is mijn resultaat:



Ik kan vanaf vandaag met trots zeggen:


Gebruikte materialen:

Vogelkooi Dutch Doobadoo 
Dutch Card Art vogelkooi
Paperbloc Nanny Memories PB9122
Kraft PK9114
Uiltjes COL1357
Vlinders LR0357
Banner COL1325
Tekst EC0152
Lint 'Spring is ...' JU0878
Roze lint met bloemen Ribbon girl
Plaatje bloemen Vintage vel Bloemen 
Gerda's Hobbyshop
Paarse roos RB2216
Roze bloem JU0886
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Papicolor anjerwit, mocca en nootbruin
Overige kleuren cardstock Action
Gras Xenos

Ik doe mee aan de challenges bij:
- Duymelot Design Team wedstrijd april: Dier op voorjaarskaart;
- AnMaCreatief challenge #43 april 2015: Inspiratie foto (ik heb mij laten inspireren door de kleuren);

De sponsor van challenge #73 is `t Scrap-Ateljeetje en heeft echt een prachtige prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar! Ik hoop dat jullie allemaal mee zullen doen :) !

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Petra en Myriam! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen! Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaart en mijn nieuws vinden :)

43 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat een ontzettend leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd! Het is altijd zo leuk om zo'n mailtje te krijgen. Het betekent dat je werk gewaardeerd wordt en ook je betrokkenheid in Blogland, denk ik, want dat heb jij allebei! Altijd zorgvuldige reacties naar de mensen die je volgt en je creaties zijn natuurlijk te gek! Net als deze weer. Wat een leukerd en dat in zo'n korte tijd. Het is er weer eentje met humor. Heeft pa uil het kind even in de box ...eh.....kooi gezet zodat hij rustig de krant kan lezen??
    Hahahaha, echt weer iets voor jou!
    Heel veel plezier als nieuw DT lid en ik zie al uit naar je bijdrages!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je DT-schap, je openingskaartjes is weer een TOPPERTJE!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  3. Waw Chantal, met recht en reden trots! Kon natuurlijk niet anders dan dat jouw leuke kaartjes in jouw eigen stijl anderen kunnen inspireren!
    Jij zal je DT-schap prima doen, dat bewijs je al met deze crea! PROFICAT !
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Super leuk dat je in het DT bent gevraagd en je eerste voorbeeld is gelijk een leuke en vrolijke voorjaarscreatie geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk nieuws Chantal! Gefeliciteerd met je plek in het Design team! Veel succes en vooral heel veel plezier!
    Je hebt ook gelijk een fantstische binnenkomer gemaakt! Super leuk vogelkooitje...en zo grappig dat er een gaatje in zit, hopelijk past hij en nef doorheen, hihi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig blogbericht Chantal en top dat je deze opdracht binnen 2 dagen hebt willen maken! Je vogelkooi is echt super leuk! We hebben al veel gezegd tegen elkaar en GerJanne slaat de spijker op zijn kop, waarom wij zo enthousiast waren! Ik hoop - en denk dat we een hele leuke tijd met elkaar gaan krijgen en veel plezier!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een binnenkomer Chantal.
    Wat een vrolijke "uilenkooi" heb je gemaakt, op en top voorjaar!
    En kijk vader uil eens door zijn brilletje over het randje van de krant die kleine spruit in de gaten houden, hihi.
    Ik vind het heel gezellig dat jij mijn DT-maatje wil zijn en ben benieuwd wie wij nog meer welkom gaan heten!!

    Lieve groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig leuk voor je Chantal! Dik verdient hoor! Ik weet zeker dat je dat geweldig gaat doen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie creatie Chantal, en gefeliciteerd dat je bij Scrap Cards Challengeblog DT mag zijn. Is helemaal iets voor jou!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Chantal en ik snap helemaal waarom ze je gekozen hebben. Je bent ontzettend creatief en veelzijdig. Je kaart is gaaf en lekker humoristisch...mijnheer de uil zit zijn krantje te lezen en het andere uiltje houdt de tralies van het kooitje omklemd alsof z'n leven ervan afhangt...ahh.
    Heel veel succes en veel plezier als dt lid Chantal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw prachtig....echt heel mooi. Wat een gave kleurtjes en wat heb je weer geweldig gecombineerd.En gefeliciteerd met je dt-schap succes en veel plezier.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je DT ! Wat een prachtcreatie heb je gemaakt en dat op zo'n korte tijd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chantal,
    Het is weer een geweldig leuke creatie.
    Super leuk.En knap gedaan in die korte tijd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOOHOO dikke proficiat Chantal en je eerste bijdrage is direct al weer zoooooo leuk, kijk al weer uit naar de volgende!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal,
    wat super dat je het nieuwe DT-lid bent en geen wonder, je maakt zulke leuke en mooie kaarten, met een grapje, dus je moest wel opvallen..Je bent ook trouw in reacties achter laten, een groot pluspunt! dus gefeliciteerd ..
    en je kaartje is weer helemaal super..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk Chantal, Gefeliciteerd
    Je Crea is een Toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,

    Wat een super leuke en grappige kaart. Gefeliciteerd met je DT.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd !!! Wat vind ik dat leuk voor je en ook zeer terecht .....
    Het is elke keer genieten van je mooie, leuke, grappige creaties.
    Ook nu weer, echt super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd joh met je nieuwe job!!! Het gaat je zeker lukken hoor.
    Ook nu heb je weer een leuke creatie gemaakt! Gezellig met de uiltjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooooow wat leuk voor je Chantal een nieuwe uitdaging als designer Gefeliciteerd hoor en veel succes ermee...
    en de creatie die je daarvoor gemaakt is in in één woord FANTASTISCH!!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met je DT-schap! Ook deze creatie is weer leuk, grappig én origineel. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaart. Mooi kleuren en details.En gefelicitterd met je dt-schap
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een leukerd weer! En wat leuk dat je Designer bent geworden bij Scr@p cards challenge blog! Gefeliciteerd.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een super leuk nieuws!!! Gefeliciteerd Chantal. Het is je zo ontzettend hard gegund! Je maakt keer op keer de meest prachtige creaties. Ik kan daar zo van genieten :) . En inderdaad wat een binnenkomer zo met dit (ja daar komt ie weer haha) SuperGeweldigeFantastische tafereeltje!! Zo leuk hoe je het kleine uiltje in de kooi hebt gezet . Maar niet te lang he anders vind ik het wel zielig ;) . Oh en grote uil die de krant leest onclusief leesbril!! Hih. Hoe leuk is dat! Ik vind het echt super bedacht! Maar dit is natuurlijk ook absoluut 1 van jou specialiteiten! Maar al bij al wens ik je heel veel plezier toe bij Scr@p-Cards challenge! Maar dat zal vast wel goed komen!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat je voor het dt gevraagd bent Chantal, dik verdiend! En wat heb je een prachtige creatie gemaakt!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Chantal!
    Wat een leuk nieuws! Super gaaf dat je gevraagd bent als DT-lid bij Scr@p-Cards. Dit heb je dik verdiend, je maakt erg mooie creatie's. Deze is ook weer een toppertje! Heel veel succes en natuurlijk plezier bij het Scr@p-cards challenge blog!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hé nieuwe dt'er!! Wat geweldig leuk om dit allemaal te lezen hé.
    Wij zijn natuurlijk super trots dat je bij ons in het team wil komen. Moet je eens zien...dit is toch geweldig mooi!!! En altijd!!!
    Je creatie bij ons is een topper!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Chantal
    Gefeliciteerd met je DT job bij het Scr@pCards Challengeblog, en je eerste creatie is al een prachtige voorjaars binnenkomer. Heel veel plezier met mooie inspiratie voorbeelden maken voor dit challengeblog.
    Ook je andere creaties zien er supermooi uit dus ik kom zeker vaker langs op je blog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kreatie en wat leuk dat je in het design team van http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ bent uitgenodigd en ja hebt gezegd! Super gefeliciteerd Chantal...wat leuk :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Your design is just too cute Chantal, love the owls and fun idea.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat ! Wat een mooie lentecreatie !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie creatie. Grappig hoe het uiltje door de gebroken tralie komt kijken. Van harte proficiat met je designerschap! Ik ken scrap-cards nog niet, maar ga er dan nu een kijkje nemen! Je zal dat super doen! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een heel leuk kaartje met mooie kleurtjes!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Chantal gefeliciteerd met je dt-schap. Leuke creatie heb je gemaakt. Ik ga morgen meedoen bij je candy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ps nog bedankt voor het meedoen bij Kic. Dat vergeet ik nu nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd! Super leuk dat je dit gaat doen. Je maakt ook zulke prachtige creaties, je hoort daar gewoon. Dit projectje ziet er ook weer super uit.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh ja vergeten te melden! Ik heb je op mijn blog genomineerd voor de liebster award! Mocht je het leuk vinden mag je deze meenemen voor op je eigen blog.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw.....wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt!!! Helemaal leuk dat je in het design team zit!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk idee!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge!
    Lieve groet Brenda DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Chantal,

    Wauw, prachtige creatie. Tof de je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je DT-schap, superleuk!
    Je creatie ziet er geweldig uit. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat n prachtige creatie Chantal en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Duymelot challenge blog

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!