donderdag 30 april 2015

Designer of the Month!

For foreign visitors: use the translate button on the left to read my blog in your own language.

Hoi allemaal!

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Anneke, Elly en Riet! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop dat ik jullie inspireren met mijn creaties :)

Vandaag geen kaartje maar waanzinnig leuk nieuws! Althans dat vind ik hihi :) Ik ben uitgekozen als Designer of the Month voor de maand mei! Hoe leuk is dat?! Ik heb er zo'n zin in :) Komende maand zullen jullie heel veel diertjes van mij gaan zien ;)

Ik mag met trots zeggen:

34 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, errug leuk voor je en dik verdiend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! En dik verdiend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal, ik ben zo blij voor je. Je verdiend het !!!!!
    Laat ons maar lekker mee genieten van al je mooie creaties.
    Groetjes Hetty
    Weet je trouwens dat je al op de 99 volgers staat ......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend leuk nieuws! Gefeliciteerd. Het ook zo verdiend je maakt dan ook ontzettend leuke creaties!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, super!! Heb jij het stokje van mij over mogen nemen?!
    Hoe geweldig leuk en ik laat vandaag mijn laatste nog even zien.
    Ik had de collectie gezien van komende maand ....gaaf!!!!!
    Ben benieuwd wat voor leuks je er allemaal van gaat maken. Want ja leuk gaat het worden bij jou, net als altijd!
    Succes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, wat super stoer. Ben erg benieuwd naar je creaties.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar je creaties, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supernieuws voor je Chantal! terecht hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd chantal! groot gelijk hebben ze. je maakt helemaal gave kaarten groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOOPWOOPWOOP do the happy dance Chantal!! Dik verdiend meis, kijk uit naar wat je ons gaat laten zien!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Chantal,ben reuze benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Chantal, super leuk..kijk uit naar je creaties..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd Chantal! Dit heb je dubbel en dwars verdiend! Ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien met die super leuke mei producten!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij loop jij de hele dag glunderend en hartstikke trots rond!!! Wat een SUper nieuws Chantal en wat heerlijk dat wij er allemaal van mogen mee genieten!! Ik kijk er nu al naar uit, want weet zeker dat het weer hele leuke blogposten worden met de diertjes, hihi Van harte Gefeliciteerd en maak er een groot feest van!!!! Zo gaaf voor je!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Chantal en als iemand het verdiende ben jij het. Kei-leuk en ik ben heel nieuwsgierig naar je kaarten/creaties.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Congratulations ,Chantal, that's a great news and well deserved it!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal geweldig Chantal!
    Fantastisch dat ze jou heeft uitgekozen, jij kunt daar natuurlijk wel wat mee...al die diertjes van Eline!
    Ben gelijk stiknieuwsgierig naar je eerste bijdrage als Designer van de maand mei.
    Je hebt het dik verdiend, geniet ervan!!!
    Lieve groetjes, Marleen
    PS wat lief dat je die prachtige kaart naar Petra L hebt gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Chantal, dat is een hele eer en gaat met jou prachtige creaties wel goedkomen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk Chantal succes...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. SuperGeweldigFantasties!!
    Helemaal leuk Chantal!! Geniet ervan! Ik ben benieuwd wat je gaat maken met de nieuwe spulletjes..
    Lieve groetjes,Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    wat een geweldig goed nieuws, dat heb je dik verdiend, je maakt zulke mooie creaties met de beestjes, ben heeeeel beniewd wat je ons allemaal zal laten zien,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Chantal, Gefeliciteerd
    Ben heel benieuwd wat je gaat maken
    Heel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Chantal wat leuk voor je gefeliciteerd. Ik ben erg benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat super leuk nieuws Chantal! Gefeliciteerd. Verheug me nu al op jouw creaties!!! Ook onderstaande taart-kaart vind ik erg leuk geworden!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is nu eens nieuws waar ik niet van op kijk! De vraag was gewoon wanneer... Zoveel mooie crea's met de MD-producten, dat verdient een maand in de spotlights!
    PROFICIAT hoor Chantal! Ik kijk al uit naar je mooie (kunst)werkjes volgende maand!
    En na deze creatieve maand 'vlieg' je vast naar 150 of meer volgers!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd wat ik te zien krijg ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat! Ik kijk alvast uit naar jouw 'diertjes' creaties. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Chantal gefeliciteerd hoor ...Ik ben benieuwd wat voor toppertjes je weer gaat creëren ... Heel veel succes hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar je creaties!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Whow Chantal gefeliciteerd! Het is je van harte gegund! Laat die mooie creaties maar komen,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd, genieten dus deze maand van je fantastische creaties
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!