maandag 13 april 2015

Condoleance kaart

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Maartje en Miranda! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Vandaag wil ik jullie condoleance kaart laten zien. Heel wat anders dan jullie normaal van mij gewend zijn, maar deze maand is de wedstrijd op de gezellige MD Club een condoleance kaart. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Baroque PK9119
Zilveren folie ST4402
Scales DF3409
Rond frame LR0141
Vlinder LR0357
Kelken JU0869
Tekst stempel CS0929
Papicolr hagelwit
Zwart doorzichtig lint Ribbon girl
Zwart cardstock Dutch Doobadoo

Met deze condoleance kaart doe ik mee aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes: challenge #23 - Gebruik stof of vilt op je kaart.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn condoleance kaart vinden. Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

29 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend elegante kaart is het geworden Chantal! En je koets hieronder daar heb ik eigenlijk maar één woord voor; WAUW!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Chantal! Heel mooi kant heb je gebruikt.

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi condoleance kaart heb je gemaakt, alleen te hopen dat je ze niet snel nodig hebt. Dit jaar hebben we al 4 condoleancebezoekjes afgelegd van allemaal bekenden en familie. Je kaart is keurig en rustig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op zo'n kaart passen de vrolijke diertjes van Marianne niet hè Chantal!!! Knap gedaan en een oprecht kaartje. Nu maar diep weg leggen in een laatje en hopen dat het heeeeel lang duurt voor je hem nodig hebt!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige....zelfs een beetje chique condoleance kaart Chantal....heel erg MOOI gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijlvol voor deze gelegenheid en ik vind 'm heel erg mooi Chantal.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Chantal, heel stijlvol.
    Zelfs dit soort kaarten schud je uit je mouw. Knap hoor.
    Sorry, ik ben en blijf fan van je creaties ;)
    Groetjes Hetty
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Chantal.
    Wat een mooie stijlvolle kaart.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is heel wat anders dan je 1e deelname bij K&K. Ook mooi maar een hele andere stijl!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal super mooi Chantal,
    ik sluit me aan...stijlvol!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We maken en versturen condelancekaarten niet graag. Maar je hebt wel een mooie stijlvolle kaart gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    je hebt een heel mooi en stijlvol kaartje gemaakt. Het doet mensen altijd goed als je een kaart stuurt en een zelfgemaakte wordt ook heel erg gewaardeerd.
    Leuk dat je weer meedoet aan onze challenge van K&K. Je bent echt een vaste deelneemster! Leuk!!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    wat een mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt, ik vind het organzalint zó mooi uitkomen, de vlinder is altijd leuk op een condoleance kaart en de aronskelken maken het af,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal, inderdaad iets heel anders, maar ook nu maak je weer een hele mooie en stijlvolle kaart. Ik sluit me aan bij al mijn voorgangers!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,

    Een mooie, stijlvolle kaart. Heel mooi afgewerkt met de strik,de vlinder en de bloemen.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaart mooi afgewerkt. Het strikje en de bloemen passen er leuk bij. De zilveren vlinder is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi en zeker een stijlvol condoleancekaartje Chantal....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart met heel mooi papier en mooie mallen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een heel mooi en gepast kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    het is een erg mooie en stijlvolle kaart geworden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie en stijlvolle kaart Chantal.
    Helaas moeten we deze kaarten ook weleens versturen.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje wat stijlvol! Echt mooi.....
    Een prachtige 2e deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart Chantal.
    Deze heb je jammer genoeg ook vaak nodig...
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie stijlvolle condoleance kaart heb je gemaakt Chantal. Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a stunning design Chantal.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!