woensdag 1 april 2015

1 april kikker ....

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Jacomijn! Ik vind het ontzettend leuk dat jij mij wil volgen :)

Het is de eerste van de maand en dat betekent ... Papier Plezier met Mandy en Marleen. Deze maand is het thema: 01 april (een grapje) en de Collectable de kikkers. 

Mama verwacht natuurlijk dat er schattige kuikentjes uit haar eieren komen. Het kuikentje verwacht kuiken broertjes of zusjes maar volgens mij is er een vergissing gemaakt in het verzamelen van de eieren?! ... 

De twinkeling in de ogen is een idee van Marleen van der Most. Ik vind het de diertjes echt een meerwaarde geven. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Spring time PK9064
Kip, kuikens en kleine eieren COL1351
Kikkers COL1352
Eieren COL1382
Letters COL1350
Gras LR0204
Boom LR0203
Hek CR1262
Border LR0343
Pan Pastel 680.5 Bright yellow green
Pan Pastel 580.5 Turquoise
Papicolor anjerwit, mocca, gras groen, 
lente groen, hazelnoot bruin

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn 01 april grapje vinden. Ik lees jullie reacties telkens weer met heel veel plezier :)

18 opmerkingen:

  1. Chantal.... wat onwijs gaaf!!! Wat een geweldig grappige kaart heb je gemaakt, whahahaaaa. Wel een goed begin van de dag zo, ik zit lachend achter de computer je kaart te bekijken! Echt super goed gevonden om de kikkertjes in de eitjes te stoppen en er ook nog een verbaasde mama-kip bij te zetten, hihi.
    Weer ontzettend mooi gemaakt Chantal en super gezellig dat je weer zo enthausiast met ons meedoet!!! Bedankt!!
    ... en de glimmertjes op de diertjes waren een tip van Marianne op haar berenblog. Het werkt natuurlijk bij de beren maar ziet er ook super uit bij de diertjes van Eline ;D
    Fijne 1 april en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet maar op het idee komen, heel erg leuk verzonnen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een kaartje voor jou! Heel leuk, heel mooi gemaakt! Bravo!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha!! Oh Chantal wat een geweldig 1 april kaartje!! Super leuk bedacht zeg. haha ik kan er gewoon om blijven lachen! Hoe kom je er toch weer op om de kikkertjes uit een ei te laten komen... Echt een super grappig idee! Ook je achtergrondje vind ik weer geweldig mooi gemaakt met de Panpastels. Hartstikke leuk dat je weer gezellig met ons meedoet! Maar gedraag je eigen vandaag een beetje he ;) . Dus niet teveel grapjes uithalen! Haha.

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Wat een leuke kaart heb je gemaakt! De details zijn super om naar te kijken! En dan het bijbehorende verhaal bij deze kaart maakt het helemaal af! Echt super!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaha Chantal, jij hebt al menigeen een lach op het gezicht gegeven door deze gewelige 1 april kaart.
    Hoe kom je op het idee....
    Super gedaan, en je ziet het kuikentje gewoon vol verbazing naar zijn nieuwe broer/zus kijken!!
    Fijne dag toegewenst.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Chantal, heel mooi van kleur, grappig en veel te bekijken!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal,
    Wat een leuke grap die kikkers uit het ei. Ik ben gelukkig nog niet te pakken genomen vandaag. Of het moet de tandarts vanmorgen geweest zijn die twee kiezen ging vullen i.p.v. één. (hahah).
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha, wat een leuk verhaaltje bij weer een prachtig leuke kaart!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOh meis wat is dit weer eeeeenig, ik denk dat we allemaal met een brede grijns achter de pc zitten na het zien van deze super leuke kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou het zal je maar gebeuren zit je lekker te broeden schieten er kikkers uit je ei....whaha hoe bedenk je het, echt weer heel geinig bedacht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,
    wat een supergave kaart, wat leuk de glimmertjes in de oogjes en natuurlijk is mama kip verbaasd als er kikkertjes uit de eieren komen, prachtige kaart!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt echt humor !!!!! Je creatie is super ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Chantal ... deze is weer geslaagd hoor ... hoe kom je er op ... Een prachtig, guitig kaartje ! Nog een prettige 1-april avond ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe bedenk je het Chantal!!! Ik zit met een brede glimlach je post te lezen en je kaartje is enig!!! Wat een papier plezier, hihi
    x Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze is erg leuk geworden, leuk grapje zit er in! Top.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeeeeeeeeel erg leuk Chantal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super grappige kaart,Chantal.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!