donderdag 12 maart 2015

Vrolijk Pasen!

Hoi allemaal!

Pasen komt eraan. Nou vier ik geen Pasen maar ik vind het wel heel leuk om te knutselen voor Pasen :) Vandaag weer een grapje. Wat doet de Paashaas nou?! ... eieren pikken ohhhh! 

Vanaf vandaag plaats ik watermerken in mijn foto's. Mijn schoonbroertje heeft twee prachtige watermerken voor mij gemaakt :)In het watermerk mijn blogadres, vlinders en de tekst: handmade with care. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Basis kaart Dutch Doobadoo 
Shape art Frames ornament vierkant
Paperbloc Don en Daisy PK9107, Spring time PK9064 (enkel de kleine eieren), Eline's Flowerz PK7032 (enkel het kleine ei dat de Paashaas vasthoudt)
Kippengaas DF3404
Kip, kuiken en kleine eieren COL1351
Ei met tekst COL1382
Paashaas COL1354
Banner COL1325
Gras LR0204
Stempel 'Lieve groetjes' EC0152
Diasy RB2225
Roze scrappers rope Karen Foster Design
Geel lint Big Bazaar
Papicolor bloesem, heide, mocca, nootbruin, chocoladebruin, anjer wit, gras groen en rood
Overige bloemen Wild Orchid Crafts
Gouden spiegelkarton uit eigen collectie

Met deze Paaskaart doe ik mee aan de challenges bij:
Marianne Design Kreadivas challenge #8: everything goes with MD + option easter/spring (Dit is mijn tweede inzending);
AnMaCreatief challenge #42 maart 2015: voorjaar/lente/Pasen (Dit is mijn tweede inzending).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn Paaskaart vinden :)

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal! Ik krijg gelijk zin in Pasen :)
    Mooie watermerk ook.

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,

    Je kaart is geweldig met die glurende paashaas.Een heel leuk tafereeltje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij leuk geworden! Ik had met mezelf voorgenomen géén paaskaarten te maken, maar ook ik heb er toch al eentje gemaakt ;), die zie je binnenkort dus wel verschijnen.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal....het kippengaas lijkt wel echt!
    Mooi watermerk heb je!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Chantal wat heb je dat leuk gedaan! Ik heb toevallig op de beurs het konijntje en de doobadoo gekocht!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt!!! En echt pasen vieren....ach...wij gaan meestal gezellig met de familie brunchen. Maar verder ook niet hoor!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke weer Chantal. Wij vieren wel Pasen, kerk, familie, ... maar zonder kaartjes ;)...
    Prachtig watermerk ook! Nu ben je helemaal prof-freubelaar!!!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat een top creatie! Echt prachtig!
    Ben wel benieuwd hoe je dat nu gedaan hebt met het kippengaas, mij is dat nog niet gelukt de Design Folder van MD.

    Jij bent echt goed bezig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke creatie Chantal!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowdiewowwow...:-), écht supers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf Chantal!! Door de metaalfolie is het net echt kippengaas en je watermerk is ook top!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onwijs leuke kaart weer Chantal!!!
    Helemaal super en grappig met het konijntje dat om de hoek komt gluren, hihi.
    Tot morgen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Chantal, wat is die gaaf !!!!
    Leuk om je morgen in het echie te zien ....
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    wat heb je een leuke paaskaart gemaakt, dat kippengaas lijkt net echt..en kijk die paashaas eens loeren naar de eitjes, haha..
    Je hebt een prachtig watermerk..en..veel plezier morgen,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Daar word je helemaal vrolijk van. Ik heb ook niets met pasen maar het lijkt wel heel gezellig.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woww Chantal,

    Wat een vrolijk kaartje en je schoonbroertje heeft een prachtig watermerk voor je gemaakt!!

    Lieve groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super vrolijk tafereeltje heb je gemaakt Chantal.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie paascreatie Chantal leuk gedaan met het kippegaas lijkt net echt gaas. En wat gluurt het haasje ondeugend om het hoekje. Leuk eigen watermerk voor op je creaties.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Chantal wat een ongelofelijk leuk paaskaartje! Super leuk zo met het kippengaas! En hoe krijg je het weer verzonnen... een ondeugend paashaasje die eitjes pikt. Geweldig hihi.

    Tot morgen.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Chantal,
    wat een enig paaskaartje heb je gemaakt. Ik vind je grapjes altijd zo leuk!! Je kunt er verhalen bij verzinnen....bij je kaartjes.
    Ik heb zelf eens geprobeerd met aanwijzingen om een watermerk te maken, maar helaas is me dat tot op heden niet gelukt. Die van jou is mooi en bescheiden.Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige paaskaartje , Chantal. mooie fleurige en vrolijke kleuren en prachtige details heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Chantal wat een schitterend kaartje heb je gemaakt! super dat kippengaas ne de leuke dieren stansjes van MD! Heel leuk dat we je DDBD mal met tafereel mogen bewonderen bij de challenge van Scr@p-Cards...dankjewel.
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig paaskaartje Chantal zoooo mooi met al die leuke diertjes endan het kippengaas ook een prachtig detail....SUPER leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat geweldig leuk weer bedacht met het kippengaas erg leuk hoe alles weer bijelkaar past.
    Veel plezier vandaag op de clubdag!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Chantal,
    Wat is dit super leuk gedaan met dat kippengaas!
    Prachtige MD mallen gebruikt. Een heerlijk paassfeer.
    Leuk watermerkje heb je.
    Dankjewel voor het meedoen bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Houd de dief!! hahaha
    Heerlijk je humor in deze kaart ;-)

    En wat lief dat je schoonbroer je dit watermerkje maakte! Erg lief.


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woww Cahantal, heel mooi en lief gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Chantal,
    Schitterende kaart, ik had hem al gezien op de MDclub. Heel erg schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit een prachtig kaartje geworden.
    Fijne zonnige dag.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Greeting Chantal, this is just the cutest Easter design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje weer Chantal. Heel leuk met het kippengaas !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit is een leuke kaart. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leukertje Chantal...lieve kleurtjes ook
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een vrolijk paas kaartje. Leuk met dat gaas er achter.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je bent klaar voor de pasen, prachtig MD kunstwerkje weer, Fijn dat je nogmaals meedoet bij Marianne Design Kreadivas, tot snel, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!