zondag 8 maart 2015

Vintage baby kaart

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Dunja, Mihaela en Rosina! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties :)

Vandaag wil ik jullie een vintage babykaart laten zien. Ik heb vintage nog steeds niet onder de knie, maar ik heb mijzelf voorgenomen dat ik ga proberen met elke challenge bij het WLVC mee te doen. Hopelijk krijg ik het gaandeweg wel onder de knie en creëer ik zelfs mijn eigen stijl :) Dat zou wel super leuk zijn! Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Nanny Memories PK9122 
en Sweet Roses PK9123 (enkel het zadel)
Baby LR0217
Hobbelpaard LR0347
Roze lint JU0921
Frame 6002/0356
Parellint en kant Ribbon girl
Plakparels uit eigen collectie
Bloemen Wild Orchid Crafts
Papicolor anjerwit en mocca
Plaatje internet

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij het We Love Vintage Challenge Blog challenge #43: vintage baby kaartjes.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie! Ik lees jullie reacties met ontzettend veel plezier :)

28 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Chantal! Ik ken het gevoel, ik vindt ook dat ik er niet zo goed in ben maar dat is misschien ook wel dat ik het geweldig vind om naar te kijken maar dat het gewoon niet mijn stijl is en het daarom lastig is om een vintage kaart te maken. Ontzettend bedankt voor het lieve compliment dat je me hebt gegeven, dat kan ik enorm waarderen.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje om te zien deze lieve vintage kaart.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi klassiek kaartje geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Chantal. Mooie kleurtjes.Leuk is het hobbelpaard erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooie geboortekaart Chantal!
    De bloemetjes en het hobbelpaard zijn super leuk en maken het helemaal af...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig vintage kaartje Chantal.....je hebt het al aardig in de vingers moet ik zeggen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief baby kaartje ik heb het hobbelpaard ook besteld..heel schattig geheel ja kaart, Ciao groetjes uit Italie Blankina
    PS Ik maak veel DT kaartjes van te voren hoor ik ben niet elke dag zo druk in de weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ene schattige kaart!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,

    Nou jij krijgt het vintage al behoorlijk onder de knie hoor! Deze is prachtig! Veel succes met de challenge.

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Chantal! Het hobbelpaard is ook enig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Chantal !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schattig kaartje Chantal!
    Heel erg mooi gemaakt zo met die achtergrond, geeft ideeën! Bedankt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een hele schattige babykaart geworden Chantal. Mooi zoals je het achtergrondpapier erbij betrokken hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige babykaart, veel leuks op te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet onder de knie???????????? 't Is een schitterend en superrrrrrrrrrr lief kaartje Chantal dus vooral lekker zo doorgaan!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superlief.....en ik zie hele stappen vooruit wat jouw vintage-gehalte betreft hoor...Dit is echt een schatje en ik zie wel dingen die vintage worden gevonden maar dat minder zijn dan jouw kaart.....en je weet het.....Ik zeg het ook als het anders is. hahaha.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    Jij hebt het helemaal in je vingers volgens mij, zo'n leuk vintage sfeertje op je kaart, mooi afgewerkt met het parelrandje..liefff
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi vintage baby-kaartje Chantal!
    En wat betreft je eigen style? Ik ben in de hele kaartenwereld nog aan het zoeken wat mijn style is..vind zo veel leuk en mooi en je bent dus niet de enige ;-)

    Succes met de challenge. Zou wel erg leuk zijn als je 'm ook wint.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooo Chantal wat een schatje en ja de vintage-look komt vanzelf iedere keer weer een beetje meer erbij en alle begin is moeilijk. Het leuke is dat je in ieder geval met onze challenges mee blijft doen. Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww Chantal wat een schatje van een vintage babykaart. PRACHTIG !!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig, Chantal.
    Volgens mij begin je het al aardig onder de knie te krijgen.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Chantal ik vind jouw vintage kaartje heel erg geslaagd hoor ! Prachtig papierkeuze, mooi plaatje en malletjes ..
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Chantal,
    Je vintage kaartje is goed gelukt hoor, het is een schatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat goed van je om gewoon door te gaan met vintage. Het ligt je wel goed hoor. Dit babykaartje is gewoon superlief en echt vintage!
    Je zou het ook mee kunnen laten doen bij MD Divas. Daar vragen we lint en/of parels. En je hebt min. 3 MD producten gebruikt. Je mag net zoveel meedoen als je wilt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook deze kaart is weer super Chantal!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook deze is weer supermooi Chantal. bedankt voor je deelname bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!