zondag 22 maart 2015

Ronde pocketkaart

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een lente verjaardagskaart laten zien. Geen ballonnen, geen taart of slingers ... gewoon lekker vrolijk :) Op het Marianne Design Challenge Blog is challenge #125: Maak een kaart met een zakje/pocket, waarin je geld kunt stoppen. Mijn kaart doet gezellig mee met deze challenge. Het patroon van deze kaart is van Sandra's Scrapsshop en deze kun je hier vinden. Ik heb een pocket van Vellum gemaakt waar geld in gestopt kan worden. Deze zit aan de voorkant van de kaart. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Spring time PK9064
Stempel EC0138
Ronde border stich CR1248
Daisies RB2225
Bladeren daisies CR1272
Vellum
Wit lint uit eigen collectie
Papicolor hagelwit, anjerwit, ijsblauw, 
grasgroen en lente groen

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn ronde verjaardagskaart vinden!

36 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Chantal erg mooi gemaakt en inderdaad lekker vrolijk!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gemaakt Chantal!! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat leuk gedaan, Chantal.
    En in heerlijke lente kleuren.
    Een heel leuk idee om het op deze manier te doen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg, mooi zo'n rond pocket kaartje!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die leuk Chantal !!!
    Ik miste je kaartjes al, maar gelukkig ben je het nog niet verleerd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje Chantal met mooie lente-kleuren :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een super mooi kaartje Chantal...heel leuk hoe je dat zakje heb gecreërd en dnan in zo een rond modelletje ...Ik vind het GEWELDIG leuk kaartje....

    groetjes en een fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk Chantal en zo zonder plaatje voor iedereen geschikt want lang niet iedereen houdt van "onze poppetjes" hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Chantal, je hebt er weer iets moois van gemaakt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt Chantal!

    Groetjes Maartje
    http://artcardsbymaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Chantal, bedankt voor je reactie op mijn blog. Het was al laat toen ik je blog gisteren bezocht met mijn gsm. Maar nu op mijn gemak op de computer zie ik heel overzichtelijk je mooie blog !! Ik ben al aangemeld en het ging als een fluitje... probeer jij ook nog eens . Bij mij is het net zoals bij jou ... groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Trouwens je werkje is prachtig !! liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs leuk geworden Chantal...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart,Chantal. Mooi en apart een ronde kaart. Ik zie zelfs een borduurtje.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig weer Chantal! Dit is echt een leuk model om als kaart en 'geldverpakking' te gebruiken! Vrolijke lentekleurtjes, echt tof!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke kaart zeg ! Prachtig modelletje en heel leuk met het zakje in vellum !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,
    Heel erg leuk, mooi model, grappig de pocket van vellum,.super het papier..heel erg mooi gemaakt!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gemaakt Chantal, het is weer eens heel iets anders, daar hou ik wel van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous shaped card design and details.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig leuke kaart Chantal!!
    Prachtige voorjaarskleuren heb je gebruikt en de bloemetjes passen er perfect bij. Een super leuke cadeaukaart om te geven en te krijgen!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooi
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw....wat PRACHTIG!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Chantal.... heel mooi verzonne en prachtig uitgevoerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk gedaan Chantal, leuk ook een ronde kaart!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk is je ronde kaart met pocket Chantal, mooi in voorjaarskleurtjes.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk modelletje !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een erg leuk pocketkaartje Chantal. Leuk modelletje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk model kaart Chantal! Ziet er zeker vrolijk uit, laat het mooie weer maar komen....
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Eigenlijk moet ik allang in dromenland zijn maar helaas dat lukt niet. Dus dan maar een nachtelijk bezoekje bij Chantal haha. En oh het is zeker te weten weer een onwijs leuk pocketkaartje geworden! Wat leuk dat venstertje van vellum. Dit geeft een extra leuk effect. Ook vind ik net als de andere dames de lentenkleuren van je kaartje prachtig en super mooie details!

    nog 2 nachtjes...hihi oh ik ben zo nieuwsgierig wat voor gaaf pakketje ik ga krijgen!!
    Liefs (de nieuwsgierige ;) ) Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Chantal,
    Als je mij weer in je leeslijst wilt zien moet je opnieuw aanmelden als volger want heb een keer de url veranderd.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel erg leuke kaart, gezellige kleuren gebruikt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit is mooi! en een leuk model!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuk zeg en mooie kleurtjes! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend en heel mooi gemaakt Chantal.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr. Thea
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!