zondag 1 maart 2015

Paasmandje

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een paasmandje laten zien. Het is de eerste van de maand en dat betekent Papier plezier met Mandy en Marleen. Elke eerste van de maand gaat er een nieuw thema van start met Collectables van Marianne Design en Eline Pellinkhof. Het thema is deze maand Pasen met konijntjes en kuikentjes. Marleen en Mandy gebruiken beide het patroon van een Paasmandje die Marleen heeft ontworpen. Ik heb dit patroon niet dus ik heb zelf een paasmandje gemaakt. 

Ik heb er natuurlijk een grapje in verwerkt :) Het grapje dit keer is het kuikentje dat in het oor van het konijn pikt/bijt. Dit is mijn resultaat:






Gebruikte materialen:

Paperbloc Don en Daisy PK9107 en Spring time PK9064
Konijn COL1354
Kuikens en eieren COL1351
Tekst 'Pasen' COL1350
Banner COL1325
Kleine bloemen COL1377
Bloemen handvat COL1316
Gras LR0204
Border stich CR1250
Stempel EC0152
Gouden, roze en paarse plakparels Action
Papicolor licht roze,  anjerwit,
purper, mocca, grasgroen en lentegroen
Geel lint Big Bazaar
Roze, blauwe en paarse scrappers rope Karen Foster Design

Met dit paasmandje doe ik mee bij Marianne Design Divas challenge: pearls and/or ribbons (parels en/of linten). Dit is mijn tweede inzending.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn paasmandje vinden! Nemen jullie ook een kijkje bij Mandy en Marleen voor hun uitwerkingen?

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mandje heb je gemaakt Chantal.
    Vind je het niet een beetje zielig voor het haasje?
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer Chantal een fantastisch gaaf Paasmandje!!
    Ontzettend mooi gemaakt en zoooo heerlijk vrolijk.
    Super schattig zoals de kuikentjes over de rand van het mandje hangen... echt te lief, hihi.
    Gezellig dat je weer zo enthousiast meedoen met ons Papier Plezier! Bedankt Chantal!!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, leuk met die kuikentjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je weer meedoet met Papier Plezier Chantal! Je paasmandje is echt schitterend! Zoveel leuke details. Bijvoorbeeld het kuikentje want in het oortje prikt van het konijntje. hihi erg orgineel! Ik ben helemaal weg van je mandje! Natuurlijk komt deze ook op mijn Papier Plezier pin bord te staan. Als je dat teminste leuk vind?

    Nogmaals bedankt voor het meedoen en onze linkjes! Ik zou zeggen ga lekker ook nog een keertje aaan de slag met het patroon van Marleen als je zin hebt. Ik ben ook erg benieuwd wat voor moois je hiervan zal maken! Maar je bent natuurlijk niks verplicht.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig, lief mandje Chantal. Hoe kom je telkens op die leuke ideetjes ... Super !!!
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend paasmandje! Een heel mooi ontwerp, met echte eieren erin. Wat leuk dat die kuikentjes zo over het randje van de mand hangen, grappig. En die ene pikt ook nog in het oor van de paashaas, haha! Het kantje langs de randen vind ik erg mooi en je hebt zelfs de zijkanten en achterkant met veel zorg gedecoreerd, SUPER!!!
    Groetjes, Mariama.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig paasmandje!!! Echt heel erg leuk! Zelf heb ik eigenlijk weinig met knutselen voor pasen, maar ik wil dit keer toch proberen wat leuke kleine kadootjes te maken met paaseitjes om uit te delen! Ik moet alleen nog even verzinnen wat. Dit ziet er wel heel erg leuk uit! Maar kost denk ook heel veel tijd, dus helaas niet geschikt voor wat ik wil maken!
    Maar hij is echt prachtig! Gewoon een kunstwerk!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke creatie is het geworden Chantal!
    Echt weer heel leuk bedacht en gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha...geweldig Chantal! Ik hou er (ook) wel van humor te gebruiken in creaties. Het paasmandje is wel heel erg leuk en wat zijn jullie er al vroeg bij al hoewel deze weken zo voorbij zijn en zonder ik er erg in heb is het dan opeens al pasen.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch leuk mandje is dit geworden. Hoe je ook draait of keert... alle kanten zijn mooi afgewerkt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super geworden Chantal, erg leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal,
    wat een lief paasmandje heb je gemaakt.Schattig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, arm konijn moet het ontgelden! Erg leuk gemaakt dit mandje, super! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOhhh, wat leuk, Chantal.
    Wat heb je er weer een super leuk tafereeltje van gemaakt.
    Er is zoveel leuks te ontdekken op je paasmandje.
    Super!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal.....prachtig mandje en leuk detail van het kuikentje dat in et oor van de haas pikt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dit mandje mag er ook zijn Chantal, wat is dit super leuk gedaan!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Chantal, weer zo'n super mooie creatie! Leuk gedaan en rondom helemaal afgewerkt! Complimenten!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dat mooi gemaakt Chantal, heel leuk!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie Chantal, dat ziet er werkelijk prachtig, vrolijk en lentepaasachtig uit. Ik vind het een geweldige leuke lieve knaller!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig liggen er al eieren in je supermooie mandje, ik vrees dat de paashaas anders niet meer langs zou durven komen met die olijke (maar bijtende) kuikentjes...
    Supermooi en vrolijk weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    wat heb je een prachtig paasmandje gemaakt, leuke kuikentjes, je grapje is leuk! mooi randje heb je verwekt langs de kanten..echt top!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig paasmandje, chantal. Mooi kleuren en prachtige details. Ik krijg echt een lente gevoel bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem weer helemaal leuk!! Ik hou van je grapjes. Misschien had je en oog wat omhoog kunnen doen van het haasje/konijn, alsof het omhoog keek naar wat het kuikentje aan het doen was? Je hebt er in elk geval een prachtige creatie van gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi, maar vooral erg vrolijk paasmandje!
    Daar ben je wel even zoet mee geweest!
    Het resultaat mag er zeer zeker zijn!

    Bedankt voor je lieve reactie's op mijn blog, ik begin er steeds van te blozen! Erg lief!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!