dinsdag 10 maart 2015

Lente

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Liesbeth. Ik hoop dat ik jou kan inspireren met mijn creaties :)

De lente staat bijna voor de deur. Nog een kleine twee weken maar vandaag schijnt er al een heerlijk zonnetje hier. Op de MD Club is de wedstrijd deze maand: bloemen. Veel challenges staan in het teken van de lente en wat hoort er bij de lente? ... Bloemen :) 

Ik heb de bladeren en de takken van de orchidee bewerkt met wit en geel maar door het felle zonnetje in huis is het niet te zien :( Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Spring time PK9064
Stempel EC0147
Orchidee COL1379
Banner COL1325
Roze bloemen LR0154
Kleine gele bloemen met blad CR1249
Grote gele bloemen met blad CR1248
Gele rozen RB2213
Roze bloemen JU0886
Papicolr lentegroen, grasgroen, geel en hagelwit

Met deze kaart doe ik mee aan de challenges bij:
- AnMaCreatief challenge #42 maart 2015: voorjaar/lente/Pasen;
- Marianne Design Kreadivas challenge #8: everything goes with MD + option easter/spring.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden :)

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemenweelde, Chantal.
    Daar word je echt vrolijk van.
    En nog heerlijk het zonnetje erbij....
    Helemaal super.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt,
    echt super gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Chantal! Ik ben nog steeds aan het wachten tot de orchidee stans in mijn winkel komt die wil ik ook echt hebben!

    Fijne avond!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zalig kaartje, lekkere kleurtjes, mooie bloemen! Brengt echt wel de lente in huis.
    Moet dringend ook eens aan de slag met de orchideeënmal. Gekocht tijdens onze uitstap naar A'dam (de hobbywinkel in mijn buurt doet niet mee met de roze mallen...zoals ze het zelf zegt), maar heb nog niet echt inspiratie...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi geworden...de orchidee staat ook op mijn lijstje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    wat is je bloemenkaartje prachtig, je hebt alle bloemen zó mooi gecombineerd..een geweldig mooi kaartje,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Chantal! Echt voorjaar!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die super mooi Chantal. Jij weet echt wel raad met de mal.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijkheid!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,
    Wat een gezellige voorjaarskaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi met die verschillende bloemenmallen ! Heel erg leuk tekstje ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaa, helemaal lente met al deze bloemen op je kaart: ziet er heerlijk vrolijk uit! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn net echt! Wat prachtig heb je dit gemaakt.

    Mijn blog is er weer hoor. Ik had de naam veranderd en dan ben je direct alles kwijt. Even niet aan gedacht. Word al grijs....hahaha

    Fijne avond, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    je hebt een prachtige bloemenkaart gemaakt! Sjonge, een en al vrolijkheid.
    Ook door de kleuren natuurlijk!
    Ik had je babykaart blijkbaar even gemist en die is ook erg mooi! Vintage zelfs!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan, Chantal. De orchideeën zijn prachtig. Leuke,frisse voorjaarskleuren.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Hele mooie bloemen en de kleuren vind ik heel mooi bij elkaar passen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart. Hele mooie bloemen en de kleuren vind ik heel mooi bij elkaar passen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende lentekaart met al de fleurige en kleurige bloemen.
    heel mooi gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Chantal en van harte gefeliciteerd.

    Ook jij behoort tot de top 3 winnaars waartoe ik ook behoor en bovendien ben jij ook nog uitgeloot tussen de mensen die meerdere kaarten hadden ingestuurd. Vergeet niet een mail te sturen om je prijs naar je toe te laten komen ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Chantal!!!
    Echt super gedaan met de bloemen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige bloemenkaart met mooie frisse lentekleuren. Top Chantal!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jij zet de bloemetjes flink buiten!
    Erg mooi gemaakt! Leuk zo die combinatie's van bloemen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart weer Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een echt fris lentekaartje Chantal....heel erg leuk gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kei mooi. Echt fleurig ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goh dat ik dit mooie MD bloemenkaartje had gemist. Prachtig!! Mooi modelletje en lieve stanzen!
    Super leuk dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vrolijk, kleurrijk, creatief. just amazing.
    Top dit!

    Gr Feyyaz

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous creation in beautiful colours!
    Thank you for sharing with us here at Kreadiva´s!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!