zondag 15 maart 2015

Lente tuinhuisje

Hoi allemaal!

Afgelopen vrijdag (13 maart) was de eerste Clubdag van MD. Wat was het gezellig zeg! Zo leuk om Bloggers in het echt te zien en samen te lachen en te knutselen! Ik heb er echt van genoten :) Dames BEDANKT!!!

We hadden deze dag twee workshops waaronder een tuinhuisje. Deze wil ik jullie vandaag laten zien. We kregen netjes een pakketje met patronen, designpapier en voorgestanste mallen maar ik houd zo van vrolijke kleuren dus ik kon het niet laten om ander designpapier te gebruiken. Wel heb ik geprobeerd een aantal voorgestanste spulletjes te gebruiken. Dit zijn: het hondje, het tuinhek, de vogel op het dak en de bloempot met buxus erin. Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032
en Eline's Fresh Flowers (enkel het zwembroekje kikker)
Kikker COL1352
Egel COL1368
Gras LR0204
Boom LR0203
Paarse rozen RB2216
Gele rozen RB2213
Roze rozen RB220
Transparante sheet uit eigen collectie
Papicolor lente groen, grasgroen, mocca, 
chocoladebruin en mosterd
Witte taart onderzetter Pippoos

Voorgestanste gebruikte materialen:
Hondje LR0339
Hek CR1262
Buxus met pot CR1303
Vogel EC0155

Met dit tuinhuisje doe ik mee aan de challenges bij:
 Marianne Design Kreadivas challenge #8: everything goes with MD + option easter/spring (Dit is mijn derde inzending);
AnMaCreatief challenge #42 maart 2015: voorjaar/lente/Pasen (Dit is mijn derde inzending).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn vrolijk tuinhuisje vinden :)

40 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal!
    Wat fijn dat je zo'n fijne dag hebt gehad! Hoop er volgend jaar ook bij te kunnen zijn, lijkt me erg gezellig!

    Ik vind het een super mooi tuinhuisje geworden, erg leuk idee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig tuinhuisje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er wel heel gezellig uit Chantal, leuk gedaan met al die beestjes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super voorjaars-huisje heb je ervan gemaakt Chantal en natuurlijk met diertjes!!
    Geweldig leuk zoals je alles hebt gedecoreerd en ook de ramen zijn een goed idee.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Chantal, wat heb ik vrijdag genoten van jouw gezelligheid, jammer dat je zo ver weg woont .....
    Je hebt er echt een eigen tuinhuisje van gemaakt, gaaf hoor !!!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chantal wat heb je weer een super leuke creatie gemaakt zeg!!! Echt heel erg leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal wat heb je er een leuk vrolijk huisje van gemaakt helemaal in je eigen stijl super!!! Ik vond het erg leuk om je in het echt te zien en fijn dat je er zo van genoten hebt!

    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De crea's van de andere clubdames heb ik nog niet gezien, maar dit ziet er alleszins een echte Chantal-crea uit! Wat een leuk tuinhuisje is dat geworden! De dieren zijn allemaal in hun nopjes met zo'n speel/schuil/...plekje!
    veel liefs,Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het een gezellige dag was!!!
    Je creatie is ook super.
    Mooi gemaakt!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is onwijs vrolijk geworden je tuinhuisje...wat een verschil kan ander papier maken...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Chantal
    Fijn dat het geslaagd was

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal,

    Mooi geworden. Heel leuk afgewerkt . Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldig mooi tuinhuisje Chantal....en zeker met die leuke stansjes allemaal....een PRACHTIGE lentecreatie....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig tuinhuisje heb je gemaakt Chantal....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Chantal,
    Such a pretty house you have created. It is ready for spring!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,
    Je hebt echt een vrolijk tuinhuisje gemaakt, leuk in deze kleuren en de stansjes passen er super bij.
    Fijn dat het zo gezellig was!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig resultaat Chantal !
    Ik geef ook altijd graag mijn eigen draai aan de dingen die ik maak, ook tijdens een workshop, moet gewoon kunnen he !
    Ik zag al bij andere bloggers ook dat het zo'n geweldig leuke dag was !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Wat een geweldig huisje, dat heb je echt mooi gemaakt,
    en zo lekker vrolijk, en nog een lief egeltje ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gaaf geworden Chantal.
    Bedankt voor de gezelligheid op de clubdag

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dit tuinhuisje! ! En gezellig een dagje freubelen
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat prachtig, kei-mooi gedaan!! Wat een ideen heb je toch Chantal, geweldig mooi gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk gedaan Chantal. Je hebt er echt een super mooie Chantal creatie van gemaakt!!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is schitterend geworden Chantal! die van mij???? alleen het dak geknipt voor de rest alleen maar zitten kletsen en een beetje rondlopen super genoten van deze dag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Chantal was is je tuinhuisje super leuk geworden!! Het is weer een gezellige beestenboel hihi. Echt zo leuk om te zien hoe ander hij is met ander papier en diertjes enz! Ik ben er helemaal weg van!! Nu moet ik nog aan de slag....haha.

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leukerd Chantal lekker vrolijk en inderdaad helemaal jou! Fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig tuinhuisje, chantal. Ik vind hem heel gaaf. Lekker fleurig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Chantal,
    Je huisje is prachtig geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk Chantal! Wat een enig tuinhuisje heb je gemaakt. Dat zal vast veel werk zijn geweest. De pergola met bloemen erin is goed bedacht. heel leuk dat je meedoet aan onze challenge van de Egel! Het is een heel leuk egeltje zo bij het huisje...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gezellig tuinhuisje heb je gemaakt op de clubdag! Leuk is zo'n dag om ook andere bloggers te ontmoeten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit tuinhuisje zo ik zo in onze tuin willen neer zetten Chantal ... Wat een vrolijke kleurtjes en dan al die leuke diertjes er bij ...
    Een clubdag zal wel heeel gezellig zijn ... nu nog nagenieten hoor Chantal ...
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wouw Chantal...wat is ie gaaf je tuinhuidje en wat gezellig zo,n clubdag! prachtig resultaat! succesmet de challenges!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die is Supergaaf Chantal!!

    Groetjes Maartje
    http://artcardsbymaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een supervrolijk tuinhuisje Chantal met dat egeltje erbij. Fijn dat je zo genoten hebt. Dank je voor je deelname bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi hoi Chantal! Ik was al wel een paar keer wezen kijken hier hoor! ;) Sorry dat ik toen geen reactie achter gelaten heb.. Je heb je tuinhuisje heel erg leuk afgemaakt!!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk gedaan ! Omdat ik zoveel moois zie ga ik je maar gelijk volgen !!! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoe kan ik jou volgen ? Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Morning Chantal, my gosh your gazebo is just so cute.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  38. En daar is nummer drie alweer Chantal, super MD huisje zoveel leuke stanzen in een project. Succes bij Marianne Design Kreadivas,
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ja, mooi met die vrolijke kleuren! Goed uitgezocht.
    Dank-je-wel voor je 3de deelname aan onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!