woensdag 25 maart 2015

Happy B-day Mandy!

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Gelinda, Geralien en Sarah! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties!

Vandaag wil ik jullie een taart laten zien. Ik heb het patroon voor deze taart zelf bedacht. De taart is hol van binnen zodat er nog een cadeautje in kan. Ik heb deze taart met 24 kaarsjes gemaakt voor Mandy's 24ste verjaardag.

Ik heb er weer grapjes in verwerkt :) De kikker die uit de taart springt met twee kaarsen in zijn pootjes en het uiltje dat weer zo stout is! Zien jullie dat?! ... die zit stiekem van de taart te eten! Vleugeltjes en koppie helemaal onder de slagroom!  

Ik heb er nog een grapje in verwerkt. Mandy zegt vaak in haar reacties (net als de stempel van Eline) 'SuperGeweldigFantastisch!' dus die heb ik er als grapje ook in verwerkt ;) Dit is mijn resultaat:






Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Fresh Flowers PB7045
Kikker COL1352
Uiltje COL1357
Roze rozen FR1127
Glitterpapier CA3104
Banners COL1325
Stempel 'SuperGeweldigFantastisch!' EC0138
Stempel 'Je bent Jarig!' EC0147
Cijfers CR1282
Kaarsen LR0160
Doorzichtig glitterlijm Pipoos

Linten roze met oranje/roze lussen 
en roze met groene strepen 
Eline's ribbons color EL8532
Linten paars, wit, paars met bolletjes 
en roze met witte strepen Ribbon girl
Lint roze met witte stippen Action
Plakparels roze en paars Action
Papicolor hagelwit, anjerwit,
lente groen, mocca en nootbruin

Met deze taart die ik mee bij Marianne Design Kreadivas challenge #8: everything goes with MD + option easter/spring (Dit is mijn vierde inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn taart vinden :)

25 opmerkingen:

  1. Amai Chantal, dit is een SuperGeweldigFantastische crea geworden!
    Méér dan 10 op 10!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wilde ik ook al zeggen...SuperGeweldigFantastisch!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Chantal wat superleuk dat je deze taartkaart voor Mandy maakte. Ze zal er vast erg blij mee zijn en zich ook echt jarig voelen met jou taart voor haar neus ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een geweldig leuke creatie heb je voor Mandy gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werkje ! Daar zal de jarige heel blij mee zijn ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Chantal dit is niet te geloven!!! Wat heb je hier veel werk aan gehad en ongetwijfeld ook heel veel plezier en ik weet zeker dat Mandy er super geweldig fantastisch blij mee zal zijn!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je taart echt supertof!! Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan en wat zal Mandy dat supergeweldigfantastisch vinden! En je grapjes zijn heel humoristisch, want ik zie er nog een....het uiltje heeft stiekem al van de slagroom gesnoept! Hihihihi! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    wat een geweldige creatie, zó prachtig van kleur, vol met leuke grapjes en prachtige teksten..echt heel GAAF
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww Chantal, wat een bouwwerk!! Prachtige kleuren malletjes en details. Veel werk maar een uniek schitterend werkstuk!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooo Chantal dat is nog eens een leuke taart voor Mandy....inderdaad SuperGeweldigFantastich....Heeeeeel mooi gemaakt in prachtige kleurtjes en dan die met die kaarsjes erop een FANTASTISCHE creatie!!!
    die past niet in een envelopje volgens mij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super Chantal! Een hele creatie en leuk die grapjes!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke taart ! Heel mooi gedaan zeg ! Daar zal je wel even zoet mee geweest zijn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je verjaardagstaart voor Mandy is helemaal SUPERGEWELDIGFANTASTISCH Chantal! Je hebt de taart onwijs mooi gemaakt en vind je grapjes met het kikkertje dat uit de taart springt en het uiltje dat vast een paar hapjes neemt ontzettend leuk Chantal.... en over het SuperGeweldigFantastisch, dat zet ze ook regelmatig op mijn blog dus dat herken ik gelijk, hihi.
    Ze zal zeker te weten helemaal onderste boven zijn van jou geweldig gave taart!! Echt super lief dat je deze voor haar hebt gemaakt, ik kan zien dat hier heel wat uurtjes in zijn gaan zitten.
    Een dikke 12 voor jou ;P
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergave creatie Chantal! Mijn complimenten!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw !!!! Nu begrijp ik meteen waarom er wat minder kaarten op je blog werden geplaatst. Wat is die ontzettend super gaaf.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt een super gave creatie!
    Echt super leuk bedacht en wat zul je er veel tijd mee kwijt zijn geweest! Heeeeeeeeel gaaf! Mijn complimenten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige creatie,Chantal. Leuke,grappige details.Daar zal je wel even bezig mee zijn geweest.De ontvanger zal hier erg blij van worden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een ontzettend leuke taart heb je gemaakt zo ontzettend Cool! Erg origineel, zal Mandy zeker blij mee zijn geweest!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tjonge,jonge wat een kunstwerk weer zeg, echt geweldig mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh lovely cake!! Super cute!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi,ik zag u blog via andere blogster, meestal volg ik mensen met dezelfde hobbys..ik haak en hou van fotografie, leuk om hier te lezen...groetjes ☀

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi,

    Oh, wat een prachtige kaart met toffe details. Super mooi om naar te zien.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend Chantal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Top dit! ik zie zo dat je veel tijd en energie hier in hebt gestoken.
    Het resultaat is supppperr gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!