maandag 2 maart 2015

Baby etagère

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers Erica en Irene! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij volgen volgen :) Hopelijk kan ik jullie inspireren met mijn creaties.

Hebben jullie het patroon van de etagère van Marleen van der Most al gehaald? Hij staat in de Hobby Handig # 184. Ik vind het een heel leuk patroon en ik heb hem gebruikt als baby etagère :)  

Dit keer een schattig grapje namelijk het speentje in het bekje/mondje van het konijntje :) Is het niet te schattig? Ik heb het speentje zelf bedacht en gemaakt. Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Romantic Nusery PB7038, 
Eline's Hello Sweet Baby! PB7041 
en Don& Daisy PK9107 (ballon)
Vogel met tekst 'Baby' AK0053
Konijn COL1354
Beer COL1376
Cupcake en 3 laags taart LR0341
Border stich CR1250
Glitterpapier CA3104
Ribbon tule JU0924
Romantic lace JU0912
Romantic lace (bloem) JU0946
Ballon PP1401
Veiligheidsspelden LR0217
Etagère patroon Hobby Handig #184
Papicolor hagelwit, anjerwit, licht roze, bloesem, mocca, chocoladebruin en zilvergrijs
Roze spiegelkarton uit eigen collectie
Plakparels Action
Roze linten Xenos

Met deze baby etagère doe ik mee aan de challenges bij:
- Marianne Design Challenge Blog #124: Een babykaart ;
- De Egel maart challenge #3: dieren

Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie :)

41 opmerkingen:

  1. Sprakeloos mooi...WOW!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  2. Ohh wat fantastisch gemaakt Chantal...leuk ook het speentje bij het haasje...
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meis wat is dit eeeeeeenog en dat speentje is dolletjes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Super mooi Chantal!
    Hele mooie uitwerking van het patroon!

    groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Chantal. hoe je er elke keer weer een prachtig geheel van maakt.
    En iedere keer een leuk grapje erin!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Chantal! Grappig het speentje bij het konijntje!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer: op en top àf! Leuke details, super weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi. Chantal. Ik vindt dat je prachtige kaarten en andere papiercreaties maakt. Ik ben je volger geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal ik vind dat je prachtige kaarte n en andere papiercreaties maakt. Ik ben je volger geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zie ik nu... een etagère!!!
    Zo gaaf je bent de eerste die hem maakt en wat is die mooi!!!!!!!!!!!!!
    Je hebt de etagère schitterend gemaakt en gedecoreerd, heel knap en netjes gedaan.
    Het konijntje met de speen is ook fantastisch... je moet er maar opkomen.
    Je krijgt van mij een dikke 10 en ontzettend leuk dat je met het patroon aan de slag bent gegaan!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi Chantal !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HalloChantal,
    Je etagére is super mooi geworden. en je paasmandje vind ik ook prachtig.
    Geweldig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    geweldig leuk is je etagère..super idee om het als baby etagère te maken, leuk detail het konijntje met speen, super mooi!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oohh...superleuk vind ik je babycreatie! En wat gaaf dat speentje in het bakkie van het konijntje.
    Ook je paasmandje is schitterend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaw zeg dit is echt supermooi ! Ziet er wel niet zo eenvoudig te maken uit !
    Ik hoop dat je hier toch zeker 1 challenge mee wint want dat is meer dan verdiend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat MOOI gedaan Chantal....super leuk gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Bedankt voor je welkom !
    En wat een te gekke etagère kaart heb je gemaakt,
    echt super leuk gedaan ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    wat heb je een ontzettend leuk etagère gemaakt. Heel creatief!
    Heb je een heel werk aan gehad! En ook eer van je werk!
    Dank je voor het meedoen bij de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super !!! Wat een beauty !!!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw...chantal dit is ook alweer zo'n super gaaf project!!! Echt weer een kunstwerk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dat superleuk en mooi gemaakt Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat super leuk!

    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwie Chantal wat een leukerd! Erg mooi gemaakt.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wowww Chantal, jou etagerekaart mag er ook wezen hoor. Een bjoetie!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij KIC.
      XX Wilma DT

      Verwijderen
  26. Mooie kaart, Chantal. Enig het konijntje met het speentje in zijn mond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige Creatie,Chantal. Er zijn heel veel mooie details op te zien
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Onwijs leuk geworden en super schattig met die speen!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterend en lief baby kaartje heb je gemaakt Chantal.
    Mocht hem al eerder bewonderen, het is een beauty!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend Chantal...echt schitterend!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Eigenlijk zou ik allang moeten slapen...Morgen weer vroeg eruit. Maar ik moest en zou nog eventjes reageren op jou etagere! Hihi. Ik vind hm zo fantastisch! echt helemaal leuk! Prachtig gemaakt en wat is dat speentje schattig! Echt SuperGeweldigFantastisch Chantal!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk dat je de etagère hebt gemaakt! Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Supergaaf gemaakt Chantal.
    Had hem al op MD club gezien....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi,

    Heel mooi. Tof dat je meedoet met de challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow Chantal wat heb je een mooie babyetagère gemaakt het fopspeentje is heel gaaf bedacht.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Chantal, this work is gorgeous!!! So very cute details, I just love it, you did a great job!!!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. super mooi gedaan
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Chantal.

    Wat een gave etagère heb je gemaakt!
    Heel mooi en leuk idee. gaaf die zachte kleurtjes
    bedankt voor het meedoen met de KIC bingo!
    Lieve groet, Linda DT-KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!