donderdag 5 maart 2015

Baby boy

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volger Trijntje! Ik vind het ontzettend leuk dat je mij wil volgen :)

Vandaag wil ik jullie een easeldoosje laten zien. Bij de club De schatkist is dit de wedstrijd deze maand. Ik heb er een blauwe geboortekaart van gemaakt. Ik vind het hobbelpaardje van MD zo leuk! Ik heb er geloof ik 50 uitgestanst om een 'echt' hobbelpaardje te kunnen maken. In de lade kan een leuk cadeau worden gestopt :) Dit is mijn resultaat:





Gebruikte materialen:

Paperbloc Hello Sweet Baby! PB7041
Hobbelpaard LR0347
Banner CR1299
Rits CR1260
Blauw lint Silk lace JU0922 
Stempels CS0922
Papicolor hagelwit en  ijsblauw
Wit en blauw parelmoer karton uit eigen collectie
Plakparels Action
Blauw scrappers rope Karen Foster Design
Knopen Xenos

Met deze kaart doe ik mee aan de wedstrijden bij:
- Knutsels en Kadootjes: Recept (extra toevoeging blauw lint) ;

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden :) Ik lees jullie reacties met heel veel plezier!

29 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het hobbelpaard zo dik hebt gemaakt! Mooi kaartje!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om dit hobbelpaardje zo te gebruiken, een mooi geheel heb je hiervan gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf!!! Dat hobbelpaard geweldig!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh...en ik dacht al dat ik een bijzondere creatie had gemaakt die eruit sprong Chantal...jou doosje is ook schitterend en is nog veel mooier dan mijn inzending ;-) (challenge hobbynu)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Wauw, Chantal, dit is echt kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw Chantal, wat een keitof idee om zo'n 'echt' hobbelpaard te maken! Prachtige crea hoor!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SCHITTEREND Chantal!! ik ben weer helemaal weg van je creatie. Zo leuk met het laatje eronder! En je hobbelpaardje is gewoon te leuk!! Hij is inderdaad echt net echt. Maar wat een werk 50 hobbelpaardjes uitdraaien :0 . Maar het resultaat is het dubbel en dik waard!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    supermooi is je geboortekaartje in dit leuke modelletje, wat heb je een -net echt- hobbelpaard gemaakt, mooi om zoveel laagjes te gebruiken,het is echt een plaatje,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig geheel zo.
    Grappig hobbelpaardje.
    Super mooi.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk is je babycreatie! Gaaf met het hobbelpaardje zo.
    Ik wil ook dolgraag met de maart spullen aan de slag maar helaas heb ik het te druk met opdrachten van MD voor Collection en Hobby Handig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Chantal,
    Wat een geweldig mooie creatie weer. Ik vind hem echt super mooi en een erg leuk idee dat hobbelpaard.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het hobbelpaard is FANTASTISCH en past zo leuk bij je kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow....dit is GAAF! Wat heb je dat leuk gedaan Chantal....een schitterend geheel heb je ervan gemaakt....en het hobbelpaard is SUPER!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie creatie heb je gemaakt Chantal !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje mina Chantal, wat een werk op dat hobbelpaardje. Wat dapper van je.
    Maar het is dan ook een superleuke creatie gemaakt. Ik moet 2 jongensgeboortekaartjes maken. Leuk om te doen.
    Dank je wel dat je weer meedoet bij K&K.

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi felicitatiekaartje voor een geboorte Chantal.
    Gezellig dat je van de partijj bent bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje Chantal 50 keer het hobbelpaardje uitdraaien!! Maar het resultaat is dan ook wel verbluffend echt!
    Ik vind het weer echt super gedaan en heel mooi geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,
    wat is dit enig en ik moest zo lachen om je 50 hobbelpaardjes! Wat een idee, hoe kom je erop!
    Je creatie is zo leuk! Ook nog een laatje voor en cadeautje!
    Knap hoe je het recept verwerkt hebt. Dank je voor het meedoen bij K&K!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, Chantal. die van jouw is ook super gaaf geworden. Enhet hobbel paard wat een leuk en goed idee
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een fantastisch idee weer met dat paardje! Super ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your creations is stunning Chantal. I love the Eline stuff also :)
    Have a nice day,

    Dunja x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitternde babycreatie Chantal, daar heb je wel veel tijd ingestoken zo te zien. Het hobbelpaardje vind ik een prachtig accent. Top!!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Woooow Chantal....dat is nog eens een babykaartje ...super mooi alles gecombineerd....Ik zag dat je ook bij Knutsel en kadootjes meedeed en daarom even alles komen bekijken....maar je maakt hele mooie dingen zie ik wel....en omdat vaker te komen bewonderen ook maar gelijk volger geworden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi gemaakt en wat leuk met het hobbelpaard als 3 d..Heel origineel, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk hoe je alle ingredienten hebt gebruikt op je kaart. Je hebt er een mooie kaart van gebakken.

    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Chantal wat een supercreatie!!! Het hobbelpaard is echt een beauty hoor (maar wat een werk) Complimenten!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hé Chantal, PROFICIAT, zie net dat je bij HobbyNu de eerste prijs weggekaapt hebt met deze schitterende crea!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!