donderdag 26 februari 2015

Zakdoeken mapje

Hoi allemaal!

Er heerst overal griep bah! Daarom heb ik een zakdoeken mapje gemaakt met zakdoekjes erin en aspirientjes. Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Spring time PK9064
Kikker AK0050
Stempel EC0152
Banner COL1325
Papicolor hagelwit
Lint uit eigen collectie

Met dit zakdoeken mapje doe ik mee aan de challenge van Marianne Design Kreadivas challenge #7: Everything goes with Marianne Design + Option Get Well Soon (dit is mijn derde inzending).

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn zakdoeken mapje vinden :)

25 opmerkingen:

  1. Altijd handig een zakdoekenverpakking, Chantal.
    En handig om er gelijk aspirientjes in te doen.
    Hij is toppie geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zakdoek-mapje heel erg leuk Chantal. Geinig dat er gelijk aspirientjes erbij passen want die komen altijd goed van pas als je ziek bent. Een erg leuk mapje :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Erg origineel en altijd handig ;)

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo chantal,
    Erg leuk je zakdoekenmapje,komt goed van pas bij ziekte.
    Ook je mannenkaart, vind ik super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Chantal dat is echt leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en handig pakketje voor al die zieke mensen Chantal....je hebt het super leuk gemaakt! Hopelijk wordt je zelf niet ziek.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk opkikkertje Chantal ... Als je ziek bent zal je je heel snel beter voelen met zo'n presentje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk bedacht Chantal, een leuk idee en prachtig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal, die asperientjes slik ik al 2 dagen. Weg vrije dag, geen fysio...bah! Ik hoop allleen dat ik zaterdag weer wat opgeknapt ben, wil heel graag een workshop volgen bij Dora in Dronten.
    Jouw opkikker is superleuk bedacht. En veel mensen zijn ze nodig.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    je zou maar zo'n leuke verpakking met zakdoekjes krijgen..wat leuk..het ziet er heel vrolijk uit..mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Chantal,
    Wat een leuk idee! En inderdaad heel toepasselijk nu er overal griep heerst!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof idee weer en leuke uitwerking! Het is eens wat anders dan theezakjes als kleinigheidje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal, echt een heel lief gebaar!
    Vind hem erg mooi! Dan zou ik dus veel zakdoekjes gaan pakken, om dit moois te kunnen bekijken, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk zakje! Een zieke knapt hier zeker weten sneller van op! Je wordt er echt vrolijk van. Hier in huis heeft de griep ook toegeslagen helaas.....

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die leuk Chantal !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enig!! Leuk dat je nog een keertje meedoet bij Marianne Design Kreadivas Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal, wat een superleuk idee. Heel mooi gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal. Super idee. Weer eens wat anders dan een fruitmandje :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Onwijs leuk geworden Chantal, TOP!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige gemaakt doosje met spullen erin waarvan je opknap en dan nog het leuke plaatje erop. Daar kiiker je helemaal van op.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Chantal ,you surprising me again ,such a fabulous design you have made! Great work" Thank you so much for sharing this at Kreadiva´s challenge!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo lief !!! Groetjes ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!