zaterdag 28 februari 2015

Vintage mannenkaart

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een vintage mannenkaart laten zien. Oh oh! Ik ben er niet goed in maar ik heb een mal aangeschaft voor mannenkaarten die ik mooi vind en ik heb geprobeerd er een stoere vintagelook aan te geven. De afbeelding is bewerkt met een aansteker, het kraft, spiegelkarton en alle tandwielen zijn bewerkt met Walnut stain inkt en met witte inkt. Het spiegelkarton ziet er lekker roestig uit maar dit zie je niet goed op de foto :( Ook heb ik zwarte en witte embospoeder gebruikt. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Winter Pastels PB7046
Tandwielen 6002/0288
Banner COL1325
Stempel EC0147
Kraftkarton uit eigen collectie
Ribbelkarton uit eigen collectie
Touw uit eigen collectie
Plaatje internet
Spiegelkarton uit eigen collectie

Met deze kaart doe ik mee bij We Love Vintage Challenge Blog #42: vintage mannen/jongens kaart. Dit is mijn tweede inzending.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn vintage mannen kaart vinden! Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

25 opmerkingen:

  1. Ik ben er niet goed in??? Deze kaart is fantastisch!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is tie superleuk Chantal! Echt goed gedaan.
    Je ziet het....de aanhouder wint ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vanaf nu mag je helemààl niet meer zeggen dat je niet goed bent in mannenkaarten! compleet verleden tijd! superprachtig!
    Maar ...kaarten maken met een aansteker?!?! Toch niet de bedoeling om alles in de fik te steken? Zou helemaal zonde zijn!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie wat een mooierd, soms best wel jaloers dat mij dat gewoon niet lukt zo'n vintage kaart want ik vindt ze echt mooi!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie mannenkaart geworden, Chantal. Alles is mooi op elkaar afgestemd. Jij durft "de afbeelding is bewerkt met een aansteker" :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo die is super geworden! knap hoor!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat zeg iedereen en ik ook het is en blijft een moeilijk onderwerp hoor die mannen, maar het is je goed afgegaan hoor Chantal lekker stoer en mannelijke details erin verwerkt. Leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg stoer geworden Chantal...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow...dit is nog is wat je zegt een echte mannenkaart!!!!! Super vet is die geworden zeg!!!! Leuke mal heb je aangeschaft!!! Echt heel gaaf die tandwielen zo!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou , jij zegt dat je er niet goed in bent....
    Hij is geweldig, Chantal.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Chantal wat een super mooie kaart is dit!!! Alsof je dit al jaren doet!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi gedaan Chantal....een schitterend kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stoere mannenkaart in vintagestijl Chantal het is je prima gelukt en je nieuwe mal past er perfect bij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,
    dat heb je echt heel mooi gemaakt, leuk die border hé ?, ik heb hem vandaag ook uit gestanst, je plaatje is super en hele mooie vintage accentjes gemaakt, top hoor!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is superstoer! Wat een idee om met een vuuraansteker aan de slag te gaan. Geweldig.
    Bedankt voor je lieve reactie vandaag!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supercoole kaart zeg ! Echt knap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw ! Hele mooie mannenkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Chantal wow ... een prachtig mannenkaartje ... Super hoe je het plaatje bewerkt hebt ...
    Niet goed is verleden tijd hoor ... deze is super !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En dit is dus wat ik bedoelde.....Geweldig gedaan meis.....dit is een kaart met een absolute vintage-look. Hier mag je absoluut trots op zijn en ik vind het geweldig dat je er nog een keer voor bent gaan zitten....met een geweldig resultaat. Nu ben ik superblij met je kaart bij de challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, hij is prachtig! Wat een stoere mannenkaart. Wat een gave mallen heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf! Stoer!
    Wat heb je alles super bewerkt!
    Ja soms zijn accenten of glimmers of roestige dingen moeilijk te fotograferen maar je kunt wel zien dat je het mooi bewerkt hebt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC en hopelijk tot gauw bij de volgende challenge!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige stoer mannenkaart heb je gemaakt Chantal, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zei je? Niet goed in mannenkaarten?
    Proficiat met je bovenste podiumschavotje bij WLVC!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je prijs! Ik doe morgen het pakketje op de bus. Veel plezier er mee. Groet Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!