dinsdag 17 februari 2015

Romantische vintage kaart

Hoi allemaal!

Op de MD Club is de wedstrijd deze maand een romantische vintage kaart. Ik vind vintage heel mooi maar ik ben er nog steeds niet zo heel goed in. Ik vind het lastig om het 'vol' te plakken dus ik hoop op deze manier ook een eind te komen :) Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Flower Garden PK0112
Kinderen VK9533
Paarse rozen RB2216
Lint bloemen EL8531
Stempel 'Kusjes' CS0887
Parellint Ribbon girl
Wit lint uit eigen collectie
Papicolor hagelwit en ijsblauw
Ronde onderzetter Pipoos

Met deze kaart doe ik mee bij Marianne Design Divas challenge: pearls and/or ribbons (parels en/of linten).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn romantische vintage kaart vinden :)

28 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je volger geworden bent op mijn blog. Altijd gezellig!
    Maar jij maakt ook prachtige kaarten zeg! Complimenten hoor!
    Dit is ook een bjoetie, vintage is goed gelukt hoor.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Ik vind hem prachtig geworden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super, Chantal.
    Ik vind het ook altijd lastig hoor, het "vol" plakken.
    Maar het is jouw goed gelukt!!
    Super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het in het begin toen ik vintagekaarten ging maken ook best moeilijk. Nu maak ik ze het liefste. Hier hoef ik niet bij na te denken en de kaart is zo af ;-)
    Maar het gaat jou ook goed af hoor. Ik vind het een schattige kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps...ik zie ook dat je 'em instuurt bij MD Divas. Superleuk, dank je wel!
      Groetjes Tineke
      ps: je mag daar zo vaak meedoen als je wilt ;-)

      Verwijderen
  5. Leuk kaartje, lief plaatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Chantal. Mooi kleuren en detals heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach...wat een lief kaartje Chantal.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige vintage kaart Chantal!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart, Chantal. Lief plaatje en mooi bloemenkant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal, ik vind de kaart super romantisch!! Mooie kleuren en spulletjes gebruikt.
    Hij hoeft niet altijd perse vol te zijn om mooi te zijn. ;-)
    Dat lukt mij ook niet altijd hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je vintage kaart is mooi geworden en ik vind het ook heel moelijk om er veel bij te plakken het word dan bij mij al snel heel rommelig dus houd ik het meestal ook vrij rustig.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet goed in Chantal ... Ik vind ze schitterend ! Prachtige achtergrond, knap plaatje ...Een heel geslaagd geheel ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor en voller hoeft ook niet. Heb er ook moeite mee, vind het vaak jammer van het plaatje enzo, haha! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dat heb ik nou ook. Vintage kan prachtig zijn, maar als ik het vol wil plakken lijkt het meteen rommelig! Jouw kaartje vind ik prachtig. Voor mij hoeft het ook niet propvol. Binnenkort ga ik er ook eens voor zitten...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vintagekaart heb je gemaakt. Het hoeft toch niet perse vol te zijn?
    Je kan er wel lekker veel spulletjes op kwijt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart heb je gemaakt, Vintage is moeilijk, ik kom daar ook vaak niet uit ook al zou je het graag willen, als je hun voorbeelden ziet .... je hebt een mooi geheel gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,

    Via via bij je terecht gekomen, wat een schitterende kaart is dit.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. How beautiful is this card, Chantal!!! I love it!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige vintage kaart! Ik vind dat zelf ook altijd zo ontzettend moeilijk....ik ben er ook echt totaal niet goed in! Maar jou kaart vindt ik echt prima gelukt!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    ook ik ben ooit begonnen met 3D kaarten te maken en nu maak ik bijna altijd Vintage, heel erg leuk om te doen..Jouw kaartje heeft echt wel dat vintage sfeertje, met de mooie zachte kleurtjes, mooi lint ..echt super gedaan,
    groetjes Ans
    p.s. Ik ben ook meteen volger geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem mooi geworden te druk is niet altijd even mooi soms lijkt het wel of ze alle mallen tegelijk willen showen gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. HalloChantal,
    Schitterend kaartje heb je gemaakt, en ik ben ook jouw volger geworden hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als dat geen lief en mooi romantisch kaartje is Chantal!
    Leuke papiertjes ook! Te vol kan ook te vol zijn, dan hou ik ook meer van dit hoor!

    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, Chantal
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi vintage kaartje! Hele mooie details heb je ook weer gebruikt. Ook je kaartje wat hieronder staat vind ik weer fantastisch leuk :) . Super gedaan allebei!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een top MD kaart zeg, wat een schat..fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!