zondag 1 februari 2015

Ondersteboven!

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met als thema 'ondersteboven'. Mandy en Marleen zijn Papier plezier met Mandy en Marleen begonnen en elke eerste van de maand gaat er een nieuw thema van start met Collectables van Marianne Design en Eline Pellinkhof.

Ik vond het wel heel leuk om mee te doen. De Collectables van deze maand zijn: konijn, vos en uil. De creaties van Mandy en Marleen zijn in de vorm van een hartjesslinger maar ik had zelf het idee dat dat voor de dames was, dus ik heb geen hartjesslinger gebruikt. Het uiltje probeert de vos te ondersteunen want die hangt bijna aan het puntje van haar staart maar ja houdt het uiltje haar wel? Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032 
en Eline's Fresh Flowers PB7045
Uiltje COL1357
Vos COL1355
Konijn COL1354
Scales DF3409
Takjes LR0256
Strikje LR0306
Zilverpapier ST4402
Roze roos FR1127
Paars scrappers rope Ribbon girl
Papicolor hagelwit, anjerwit, zilvergrijs, bloesem, 
purper, mocca, nootbruin, chocoladebruin, 
grasgroen en lentegroen

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn ondersteboven kaart vinden! Nemen jullie ook een kijkje bij Mandy en Marleen voor hun uitwerkingen?

15 opmerkingen:

  1. Geweldig Chantal!! Ik zit gewoon met een lach op mijn gezicht je fantastische kaart te bewonderen! Hij is echt helemaal super geworden. Ontzettend leuk zoals je het vosje en het konijn ondersteboven hebt verwerkt.
    Gezellig dat je zo enthausiast met ons mee doet!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal!!! Wat een ontzettend leuk kaartje! Echt hij is FANTASTISCH! Maar je had gerust een hartjes slinger mogen maken hoor. Juist zo leuk om te zien wat iedereen toch anders maakt met hetzelfde thema.

    Maar super leuk dat je meedoet :)
    Hartstikke bedankt!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je had zeker ook een hartjesslinger mogen maken Chantal! Dat was juist het idee ;D - gewoon lekker met ons meedoen.
      Liefs, Marleen

      Verwijderen
    2. Leuk dames! Dan doe ik het de volgende keer net als jullie werkstukken :) Bedankt voor jullie super lieve reacties!
      Liefs Chantal

      Verwijderen
  3. Wat een gave uitwerking van het idee heb jij gemaakt Chantal !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige onderstebovenkaart heb je gemaakt ik vind hem leuk geworden.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zeg!

    Groetjes Maartje

    http://artjournal-by-maartje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Chantal, nadeel is dat je als je mee wilt doen dan ook wel al die stansen moet gaan kopen. Ik kan me voorstellen dat zich dit niet iedereen kan permiteren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilma dank je wel voor je lieve reactie :) Het is inderdaad duur om de mallen aan te schaffen als je deze nog niet hebt maar op Papier Plezier staat beschreven dat het niet nodig is om met dezelfde Collectable mee te doen :)
      XX Chantal

      Verwijderen
  7. Hij is geweldig, Chantal.
    Een heerlijke vrolijke kaart.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je met de opdracht van Mandy & Marleen aan de slag bent gegaan Chantal. Het eind resultaat mag er dan ook zijn!!
    Super leuk om te zien wat je gemaakt hebt.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Chantal!
    Thanks for your visit and kind words on my blog! Your work is also beautiful.
    I can't wait to see your projects with orchids.
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    Wat heb je er een grappig ondersteboven kaartje van gemaakt erg leuk hoor. Je bent heerlijk creatief bezig ik kan je bijna niet bijhouden wow wat een creativiteit ga lekker zodoor meis.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!