dinsdag 24 februari 2015

Mannenkaart

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een thema dat ik heel lastig vind ... mannenkaarten! Ik heb er geen knipvellen, stempels of mallen van dus wat doe ik dan? Chantal gebruikt haar fantasie weer :) Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Baroque PK9119
Stempels EC0147
Zilveren knoopjes ST4402
Zilveren plakparel Action
Lint uit eigen collectie
Papicolor hagelwit

Met dit overhemd doe ik mee aan de challenges bij:
-  Kaartjes Inspiratie Challenges Blog challenge #53: jongens/mannen;
- We Love Vintage Challenge Blog #42: vintage mannen/jongens kaart.

Ik ben zo benieuwd wat jullie van mijn overhemd vinden :)

26 opmerkingen:

  1. Hij is helemaal super Chantal . Geweldig ook die mooie afwerking. Echt top...en zo chique in dat zwart-wit...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt superleuk Chantal !
    Zeker geslaagd hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuk gedaan Chantal. Jij hebt op deze manier ook geen enkele mal nodig :). Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat is een sjieke oplossing hoor, Chantal
    Dat het je gaaf gedaan!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was je niet beter voor mode-ontwerper gegaan? Leuk ontwerp (bestaat dit ook in grotere maten? wij moeten begin juni naar een zwart-wit-feestje!!
    Mooi gedaan Chantal!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super oplossing Chantal, erg mooi geworden!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geworden...leuk gedaan!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super leuk geworden je overhemdkaart met stropdas!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm helemaal geweldig en hij is superleuk gelukt Chantal :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    wat leuk! het lijk net echt, mooi overhemd en dasje en een chique giletje, apart en heel erg leuk!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het ook vaak lastig de mannenkaarten. Zelf heb ik nu een leuke stempel met stropdassen, deze is heel erg geschikt voor mannenkaarten. Maar zoals jij het gedaan heb is ook erg gaaf!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuk en chique overhemd met gilet en stropdas Chantal!!! Echt gaaf.
    Je zou deze ook bij MD Divas in kunnen sturen. Daar vragen we parels en/of lint en je hebt ook min. 3 MD producten gebruikt. Je mag er zo vaak meedoen als je wilt. Kijk maar of je meedoet ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat jij je fantasie maar de vrije loop. Dan komt het altijd goed!
    Mooi gedaan.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super weer Chantal ... Een heel chique kaart ... Dus ik zou zeggen kom op met je fantasie, is telkens een hele verrassing hier bij jou !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vreselijk leuk gedaan,Chantal.Heel chique dat zwart en wit.
    Net echt :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stoere kaart heb je zo gemaakt !!! Dan heb je geen mannenplaatjes nodig.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is super! Wat gaaf gemaakt. Leuk zo in het zwart/wit.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel origineel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind mannenkaarten ook erg lastig.... Maar wat is deze erg leuk!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een originele mannenkaart Chantal, heel erg leuk bedacht.

    Groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal, heel mooie chique mannenkaart met een prachtig gilet!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het idee van je mannen overhemd geweldig leuk en typisch een kaart voor de mannen. Jammer dat ik de vintagestijl een beetje mis hier, maar hij ziet er wel gaaf uit. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,

    Kei toffe kaart. Heel mooi. Tof dat je meedoet met KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi mannenkaartje Chantal, leuk ontwerp ook.
    Groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een originele mannen kaart! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt een hele leuke mannenkaart gemaakt en degene die deze mag ontvangen zal er heel blij mee zijn. Ik wil alleen wel graag wijzen op onze vintage -punten die je kunt vinden op het WLVC-blog onder het kopje regels voor deelname. Helaas zie ik op vintage-vlak niet veel terug op jouw kaart. Natuurlijk verwachten we bij een mannenkaart geen kantjes en bloemen maar wel zoiets als touw, jute, stoere inktrandjes....ik noem maar iets. Misschien kun je voor een volgende challenge iets meer vintage-look verwerken op je kaart?
    Toch fijn dat je ons blog leuk genoeg vindt om mee te doen met de challenge en....oefening baart kunst hoor.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!