vrijdag 6 februari 2015

Love birds

Hoi allemaal!

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties op mijn orchideeën creatie! Ik vond het zo leuk om te lezen :) Een warm welkom aan mijn nieuwe volger Nicole! Ik vind het ontzettend leuk dat jij mij wil volgen :)

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met liefdesvogels. Overal hangt de liefde in de lucht want Valentijn komt eraan en als ik aan liefde denk (naast mijn mannetje natuurlijk) denk ik aan vogels. Herinneren jullie mijn vosjeskaart nog? Ik dacht dat het wel leuk was om dat dit keer met de vogels te doen. Zeg nou zelf ... huwelijk is een en al liefde toch? Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Sweet Roses PK9123
Goudpapier ST4401
Zilverpapier (matchetknopen) ST4402
Hart CR1225
Takjes LR0256
Vogels COL1301
Gouden boog CR1265
Stempels EC0147
Hart van plakparels CA3108
Roze roos RB2204
Rode plakparels uit eigen collectie
Kant (bruidje) Ribbon girl
Rood lint Rayher
Spiegelkarton goud uit eigen collectie
Papicolor hagelwit, anjerwit, helderrood, grasgroen, 
donkergroen en lichtgroen

Met deze kaart doe ik mee bij de challenges bij:
- Knutsels en Kadootjes: Alles is liefde ...

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden :)

23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal en zo leuk gemaakt ook.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Chantal! Ook wederom weer erg origineel. Ik vind de orchideeën hier onder ook erg leuk! Fijn weekend.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een typisch Chantal-kaartje, leuk hoe je de vogeltjes hierop verwerkt hebt! Heel mooi!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal te gek Chantal. Nu heb ik ook een idee voor de trouwkaart voor mijn zusje. Bedankt voor de inspiratie. Die is bij altijd zoek als ik het voor eigen familie moet doen.
    Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje Chantal!
    Wat heb je de vogeltjes weer ontzettend leuk aangekleed zeg!! SuperDeSuper :) !!

    Een fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is helemaal sweet en lovely! heel leuk hoe je dit hebt bedacht en gemaakt.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer helemaal toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer. Schattig zo met de vogeltjes.
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve love-birds Chantal. Dat erepoortje en die bruidssluier...hihi, helemaal leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chantal wat een lief, super mooi kaartje ... Wat een leuk ideetje om de vogels aan te kleden al een verliefd bruidspaartje ...
    Knap weer ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt zo met die vogeltjes!
    Ik vind de kleuren ook super.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben verliefd op je kaart !!! Wat leuk ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Chantal ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig lief kaartje met de birdy's in love. Heel erg mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hoort ze bijna zeggen.....JA...ik wil...
    Prachtige kaart.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig mooie trouwkaart Chantal.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuk kaartje is het geworden, wat gaaf dat je de vogel als bruid en bruidegom hebt aangekleed. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waar haal je de inspiratie toch! Deze is weer schitterend! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart, Chantal.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal,
    je kaart is enig!! Die vogeltjes erop zijn schattig en je hebt ze zo mooi aangekleed! Helemaal klaar voor het huwelijk! En die boog er bij, maakt het ook nog eens heel romantisch.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk superleuk dat je meedoet bij K&K!
      GerJanne

      Verwijderen
  21. Geweldig leuke kaart, Chantal!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge Alles is liefde bij Knutsels&Kadootjes, en gebruik vogels op je kaart bij Cards&Scrap.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!