maandag 16 februari 2015

Koffie?

Hoi allemaal!

Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers: Emmy, Frosien en Suzan! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Op de MD Club is de uitdaging van februari een kaart in de vorm van een koffiebeker. Dit patroon is bedacht door Judith. Zij maakt zulke leuke kaarten met dit patroon! Er hoort nog een kaart bij eigenlijk. Deze kaart is iets smaller dan de koffiebeker en hoort erin te zitten. Ik heb deze niet op de foto staan omdat hier een persoonlijke boodschap opstaat voor de ontvanger.

Ik ben gek op koffie! Jullie weten inmiddels dat ik houd van grapjes en vrolijke kleuren dus ... ja ja, vrolijke kleuren en een klein grapje ;) Het kleine grapje is dit keer de koffie die door een transparant bloemetje te zien is. Als de koffie op is, is de koffiebeker dus doorzichtig :) Ik doe met deze kaart mee bij Dutch Card Lovers Challenge Blog challenge #228: verwerk transparante sheet

Dit is toch een leuke uitnodiging voor de koffie? Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032
 en Cafe la Patisserie PK9090 (enkel de deksel)
Bloem vorm COL1316
Daisies bladeren CR1272
Daisies RB2225
Lint JU0879
Papicolor hagelwit, anjerwit, 
lentegroen, grasgroen en mocca
Transparante sheet

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn koffiebeker vinden! Ik lees jullie reacties met heel veel plezier :)

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en origineel idee. :) Hij is prachtig.
    Leuk dat je mee doet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleurrijk, weer leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan je koffiebeker.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owh die is leuk geworden Chantal, heerlijke kleurtjes en super gave teksten...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee weer , Chantal.
    En je kleurtjes, ik vind ze geweldig!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk bakkie koffie heb je gemaakt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaar/ beker heb je gemaakt, Chantal. Heel gaaf met de sheet en de vrolijke kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel origineel erg wat een gave kaart! Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele originele kaart in de vorm van een koffiebeker!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chantal het is weer een schitterende creatie geworden ... Prachtige kleurtjes !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,,
    leuk dat je ook zo van koffie houdt! Heir zit er nog zo een. ik sta er mee op, maar ga er nog net niet mee naar bed.
    Je koffiebeker is superleuk! Vrolijk en het grapje is natuurlijk top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke koffiebeker met een twist, je moet er maar opkomen! Ook je vorige kaart is een schatje! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave koffiebeker is dit!
    Ziet er super uit. Leuke kleuren.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een lekkere uitnodiging voor een bakje koffie Chantal. Leuk gedaan!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die is heel leuk geworden Chantal! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe koffiebeker in een mooie kleurencombi! Het lintje maakt het natuurlijk helemaal af!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg gaaf gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, mooi gebruik van het transparante materiaal! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!