dinsdag 10 februari 2015

I love you!

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Claudia, Linda en Sylvia! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een heel hoog knuffelgehalte! Althans dat was mijn bedoeling hihi. Ik vind 'm echt te schattig gewoon! We kunnen er niet onderuit ... het is bijna Valentijnsdag. Overal wordt je ermee geconfronteerd en er staan veel challenges in teken van dit thema. Bij een Valentijnskaart horen vind ik bloemen en een hart ... het is immers Valentijn toch ;) Het hart dat het beertje vasthoudt heb ik zelf gemaakt. Ik heb de rode harten bestempeld met een motief en felroze inkt. Ik vind het een mooie touch. Het lijkt zo net of de harten bol staan :) Ik heb aan de binnenkant een stuk wit gelaten zodat hier een liefdevol bericht geschreven kan worden ;)

Er wordt vaak gevraagd hoe ik aan mijn inspiratie kom. Nou ik kan jullie vertellen .... ik heb een ontzettend levendige fantasie hahaha! Dat verwerk ik ook in mijn creaties ;) Dit is mijn resultaat:


Gebruikte materialen:

Beer COL1376
Harten groot CR1225
Hartjes klein COL1377
Stempels in de harten en tekst onderaan de kaart EC0119
Overige teksten SF1113
Banner CR1299
Paarse roos RB2216
Roze rozen RB2204
Hart van plakparels CA3108
Rood lint Rayher
Papicolor helderrood, hagelwit en bloesem
Wolvilt in diverse kleuren uit eigen collectie

Met deze kaart doe ik mee aan de wedstrijden bij:
- Knutsels en Kadootjes: Alles is liefde ... (Dit is mijn tweede inzending);

Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie :)

24 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,

    Mooie kaart.Zo schattig die beer met het bosje bloemen.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Schatje Chantal, prprachtig lief beertje op je kaart. Wie word daar nu niet verliefd op!!!
    xx wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Chantal!
    Leuk ik heb je gevonden! Dacht eigenlijk dat ik je al volgde, maar dat is een naam-genoot!

    Je maakt super mooie kaartjes, dus ik ben meteen volger geworden!
    Dit valentijnskaartje is gewoon te schattig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! En wat leuk het bosje bloemen in de handen echt een heel lief valentijnskaartje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Chantal!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,

    Kei schattig kaartje. supermooi.

    grtjs
    Claudia

    Bedankt voor je leuke verwelkoming :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje!
    Super dat beertje.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Chantal ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk romantisch kaartje met het leuke beertje! Het gaat zijn/haar geliefde verrassen met bloemen en een hart vol liefde... Echt superleuk!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij gaat als een trein hé Chantal ? Superleuk ook weer deze berenkaart en wat leuk dat je hem zo'n zelfgemaakt hartje vast laat houden. Knap bedacht en uitgevoerd hoor, hier ga je bij de challenges vast hoge ogen mee gooien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    wat een enige kaart weer. Ik zit intussen met een schuin oog tv te kijken naar een romantische film en je kaart past er perfect bij!!! Zo schattig en romantisch! EN blijf jij maar lekker fantaseren, daar komen mooie kaartjes van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje Chantal ... Heel mooi hoe je de hartjes bewerkt hebt ... Hier zal de ontvanger !!! super blij mee zijn ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had de kaart voorbij zien komen op de club.
    Schitterende kaart, Chantal en met een hoog knuffel gehalte
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een lekker knuffelkaart.
    Schattig beertje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel lief berenkaartje Chantal! Leuk gedaan hoor met het vilt en alle hartjes.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig wat een mooie kaart Chantal.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is superzoet en really knuffelig. Heel leuk gedaan!
    Dank je wel dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beertjes hebben altijd een hoog knuffelgehalte, ook op kaarten. Dus je valentijnskaartje zal zeker heel goed ontvangen worden, leuk gemaakt. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee met de doorkijk en de gevouwen "armpjes" fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas Chantal,
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous!
    Thanks for joning our first MD Kreadiva's challenge!
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning card , i love this beautiful idea with the little bear! Thank you so much for entering our challenge this month!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sooo cute! Another fab card. Thanks again for joining us at MD Kreadivas.

    Hugs,
    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!