woensdag 4 februari 2015

I love orchids!

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie iets laten zien waar ik best wel heel trots op ben. Ik ben echt gek op bloemen en dan orchideeën en lelies in het bijzonder. Ik wist al een tijdje dat er een orchidee mal uit zou komen van MD en ik heb daar met smart op zitten wachten! Eindelijk is hij uit :) Ik wilde graag een bloempotje maken met orchideeën erin. Net alsof het echte orchideeën zijn. Ik houd van vrolijke kleuren dus die wilde ik er ook in hebben.

Ik kwam op het idee van het bloempotje door Mihaela's 'Different ways to use LR0342 Confetti'. Zij heeft meerdere lagen aangebracht om het potje te maken maar daar heb ik geen geduld voor hihi. Ik heb het patroon van het 'bloempotje' zelf bedacht omdat ik geen 'dubbelwandig' patroon kon vinden. 

Ik heb de bladeren, de takken, de bloemen en de stuifneusjes bewerkt met witte, groene, roze, gele en blauwe Pan Pastels. Ik heb ook roze en zwarte inkt gebruikt voor in de stuifneusjes. Dit is mijn resultaat:




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Fresh Flowers PB7045
Orchideeën COL1379
Rasters in het doosje LR0342
Lint Eline's Buitenhuis EL8532
Papicolor hagelwit, anjerwit, bloesem, purper,
grasgroen en donker groen

Met mijn orchideeën doe ik mee aan de challenges bij:
- De Egel: challenge #2: bloemen (dit is mijn tweede inzending);
Marianne Design Kreadiva's: challenge #6 everything goes with Marianne Design (dit is mijn derde inzending).

Is dit niet hartstikke leuk om weg te geven? Ik ben zo benieuwd wat jullie van mijn orchideeën vinden!

19 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer supermooi gemaakt Chantal!
    Mooie kleurencombinatie ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Chantal,
    Your project came out so beautiful. The flower pot is fit perfect with orchids, you did a great job.
    I am glad my work inspired you.
    Have a nice day!
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig echt super leuk bedacht en gemaakt! En wat leuk en lief ik zie dat Mihaela ook gereageerd heeft!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zullen idd nooit verwelken...:-), heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs gaaf geworden Chantal...
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, Chantal.
    Wat zijn ze mooi.
    Inderdaad net echt!!
    Super om te geven !!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel gaaf Chantal wat je gemaakt hebt, daar kan je zeker trots op zijn.
    Een heel leuk idee.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat supermooi is je bloempotje met de orchideeën erin Chantal! Ik hou ook van deze bloemen en heb er ook voor de demo mee gewerkt. Het komt binnenkort op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super mooi bloempotje heb je gemaakt. Wat een idee om ze zo te verwerken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende bloempot, Chantal. heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Chantal, heel mooi orchideenpot. Wat eenidee zeg, je moet er maar op komen. Een topper!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Chantal wat een prachtige orchideeën! En ook nog een in een heus potje! Echt ontzettend leuk bedacht :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk creatie Chantal en wat een idee ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een leuke creatie.
    Super gemaakt.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Jeetje wowww wat is dit mooi, en zo origineel,
    echt schitterend gemaakt, en ook zo leuk dat
    je met PP hebt gewerkt, gaaf hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige creatie! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sehr inspirierend! Wunderschön liebe Chantal!
    Liebe Grüße deine Gudrun D T

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!