zondag 8 februari 2015

Hello lief meisje!

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie een geboortekaartje laten zien. Wanneer een baby wordt geboren geven mensen vaak goud of zilver aan de ouders. Ik vind het altijd wel leuk om goud en/of zilver in mijn creaties te verwerken dus dat heb ik bij dit geboortekaartje ook gedaan :) Het was heel lastig om een mooie foto te maken omdat het goudkarton reflecteert. Ik vind dat het konijn eruit ziet alsof de trein echt rijdt. Wind door zijn lange oren. Vinden jullie ook niet? Het watje dat als rook dient is natuurlijk weer een grapje. Best leuke touch vond ik. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Hello Sweet Baby! PB7041
Trein LR0308
Vlaggen LR0329
Babyvoetjes LR0305
Ballon PP1401
Tabje en tekst 'Hello!' COL1315
Stempel baby en konijn COL1313
Stempel 'Lief meisje' CS0892
Goudkarton uit eigen collectie
Papicolor hagelwit en muisgrijs
Watten AH


Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie :)


18 opmerkingen:

  1. Wat Leuk Chantal.
    Het is inderdaad net alsof het treintje wegrijdt.
    En het watje....super...net echt...hihihi
    een onwijs lief babykaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal geweldig mooi kaartje ... wow wat heb jij dat prachtig opgebouw en zeker ... ik heb ook de indruk dat het treintje echt wegrijdt ... en dan het watje ... waar haal je het toch ... schitterend !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Chantal en inderdaad het konijn lijkt lekker te genieten van de treinrit ;).

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk weer. Waar haal jij je ideeën toch vandaan ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig, leuk hoe je de rook gemaakt hebt...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

      Verwijderen
  6. Schitterende kaart, Chantal. Heel gaaf en het wolkje uit de locomotief heel Gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    je kaartje is weer helemaal leuk! De rook is een geinig detail hoor! Misschien had je hem ook even wat naar achteren moeten plakken, dan ijkt het helemaal alsof het waait!
    Het is ook een leuk modelletje wat je gemaakt hebt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en lief Chantal-kaartje weer. Weer alles mooi doordacht en leuk gecombineerd! Super!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n super mooi kaartje Chantal! Waar haal jij toch al die inspiratie en tijd vandaan om dit te maken! Super!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige geboortekaart, heel mooi met het goud en zilver. Mooi modelletje ook!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een prachtig kaartje!
    Super zo met dat treintje, de rook en het konijntje.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Chantal en zo mooi gemaakt!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Chantal, leuk dat je mijn volger geworden bent! Dan kom ik natuurlijk ook even bij jou kijken! Ook jij maakt onwijs leuke kaartjes, dus ik ben je terug gaan volgen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik volg je via Bloglovin' (een app en website via waar je heel handig allerlei blogs kunt volgen, favoriete berichtjes kunt opslaan etc), vandaar dat je me niet terugvind tussen de Google Friend Connect-volgers :).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk kaart met dat treintje. Leuk met het goudkarton.
    Leuk dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi

    Supermooi kaartje,. Tof dat je meedoet met onze challenge bij DCZ en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superschattig kaartje! Dank voor je bijdrage! Crea groetjes, Judith dt DCZ

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!