maandag 23 februari 2015

Heb een heerlijke dag!

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Margo en Monique! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen en ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties :)

Vandaag wil ik jullie een simpel kaartje laten zien. Normaal heb ik niks met Doodles maar de kat/poes en de chagrijnige vos van MD vind ik wel heel leuk. De eerste zonnestraaltjes breken vandaag door dus daarom voor iedereen ... heb een heerlijke dag! Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:
Kat/poes EWS2210
Tekst stempel EC0147
Roze lint Xenos
Bloemen uit eigen collectie

Met deze kaart doe ik mee bij Creapaleis wedstrijd februari: paars.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden :)

26 opmerkingen:

  1. Heel apart Chantal, je moet er inderdaad van houden maar je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, ik heb zelf ook niet met dat doodlen maar vind de poes inderdaad erg leuk!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere eigenwijze poes mooi ingekleurd! Ik vind het uiltje leuk. Niet zo gek natuurlijk.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Md stempel en mooi gekleurd Chantal
    LG blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super! Ben zelf ook druk poezen aan het inkleuren.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt onwijs leuk Chantal!!!!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Chantal
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Chantal. Heb zelf (nog) niets met dit soort stempel, maar jij hebt er iets leuks van gemaakt.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je mooi gedaan, Chantal.
    mooie kleuren heb je gebruikt hiervoor.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    bedankt voor het warme welkom !
    Je kaartje is echt erg leuk ! Die kat heb ik reeds zien voorbijkomen, maar de vos, die ken ik nog niet, dus laat maar komen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart,Chantal. Stempeltje is tof. Mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Chantal, en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Chantal, wat een mooie kleurrijke poezenkaart. Prachtig ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Chantal,
    je hebt een heel leuke kaart gemaakt! Die poes is inderdaad erg gaaf! Met zo'n stempel heeft een kaart inderdaad niet veel meer nodig, vind ik. Anders zou het maar afleiden van de afbeelding.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moest ik ooit een doodlestempel kopen dan zou het vast ook deze poes zijn, vind het een fier, eigenwijs exemplaar!
    Mooi in het paars!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Chantal,
    Wat een vrolijk kaartje heb je weer gemaakt! Met een leuke tekst! Lekker vrolijk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leukertje Chantal...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke poezenkaart heb je gemaakt.
    Dit is ook wel echt een leuke stempel.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chantal,
    wat een leuke, deftige poes, zo kunnen onze katten ook lekker in 't zonnetje zitten, het is een prachtige kaart, leuk de bloemetjes en de mooie strik,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een prachtig, leuk kaartje Chantal. Vrolijke kleurtjes ook !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk doodle kaartje! Ook
    de kleuren combinatie is weer helemaal super Chantal! Toppiee :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Chantal!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach....wat een leuke kaart Chantal....de poes is super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke vrolijke kaart heb je ervan gemaakt!
    Hij is toch wel leuk deze doodle Cat!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!