zaterdag 14 februari 2015

Happy B-day MD Challenge Blog!

Hoi allemaal!

Het Marianne Design Challenge Blog bestaat vijf jaar! De nieuwe challenge #123Het kleine doosje is leeg op de foto maar hier gaan nog centjes in. 

Ik wilde iets maken met een zoete uitstraling dus veel roze. Ik wilde ook een heel lief en schattig taartje maken. Mijn kaart doet mee met deze challenge. Dit is mijn resultaat:




Hieronder is de kaart dicht te zien.


Gebruikte materialen:
Paperbloc Cafe la Patisserie PK9090, 
Twinset & pearls PK9110 
en Eline's Hello Sweet Baby! PB7041
Snoesje HM9469
Glitterpapier CA3104
Stempels 'Vet cool!' en 'Je bent jarig!' EC0147
Stempel 'Yeah! High Five!' EC0152
Ronde stempel CS0853
Cijfer '5' CR1282
Ballonnen COL1378
Lint (rondom de vulling taart) EL8531
Wit lint uit eigen collectie
Vormen in het doosje CR1251
Taart (3 laags) LR0341
Daisies RB2225
Bladeren daisies CR1272
Plakparels Action
Glitterlijm Pipoos
Bloemen op de taart Ribbon girl
Papicolor hagelwit, bloesem, purper en lentegroen

Met deze kaart doe ik ook mee aan de challenge van Marianne Design Kreadivas challenge #7: Everything goes with Marianne Design + Option Get Well Soon (dit is mijn tweede inzending).

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!

32 opmerkingen:

  1. Mooie feestelijke kaart heb je ervan gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,
    Wat heb je een geweldig kaart (doosje)gemaakt! Daar zitten een paar uurtjes werk in zeg!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,

    Feestelijke kaart.Heel mooi.Leuk al die doosjes op de kaart verwerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Het zal een feest zijn voor de ontvanger om dit te krijgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kadoosje! lekker suikerzoet, héél origineel modelletje ook!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Chantal wat een plaatje is het weer!! Wauw :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt, echt super leuk met het taartje erbij! het is een feestje om naar te kijken.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat ziet er zeker feestelijk uit Chantal. Wat gaaf dat je steeds zoveel aandacht aan je creaties besteed. Het is een feestje om hier te komen kijken. Succes met de challenge,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke feestelijke kaart Chantal!
    Enne...alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een prachtige kaart van Anita gekregen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw echt een beauty
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart! Er is zoveel op te zien, prachtig.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Chantal, wat een schitterende creatie. Erg mooi om te zien. Als je daar niet mee wint.... ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke creatie heb je gemaakt, en wat ik nog meer zag is ook erg leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Chantal,

    Wat een fantastische leuke vrolijke kaart, met toch ook strakke lijnen, daar hou ik wel van! Gaaf gedaan! Een echt kunstwerk! Super leuk dat je bij mij volger ben geworden. Natuurlijk heb ik dus bij jou ook even een kijkje genomen, en ga ik me zo bij jou ook aanmelden als volger, zodat ik vaker je creaties kan bekijken.
    Op mijn blog heb ik al een aantal kaartjes voor geprogrammeerd, en zal er de komende tijd dus iedere ochtend om 10 uur een nieuw kaartje verschijnen op mijn blog....genoeg te zien dus! ;-)
    Tja...ik had de afgelopen tijd wat extra tijd om kaartjes te maken....ben benieuwd wat je er van vind! Ik kijk uit naar je reacties! Leuk!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is een super feestelijke kaartje geworden...echt een snoesje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Chantal.
    Wat leuk dat je de uitnodiging hebt aangenomen om mee te doen.
    Gezellig weer.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal,

    Wauw, super mooi kaartje. Prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met taart, Chantal. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou dat hoef je eigenlijk niet te vragen. Ik denk dat iedereen het een te gek kaartje vindt! Zoveel te zien en een heel bijzonder model. Echt helemaal geweldig! Het cadeautje en de taart! De tekststempel heb ik ook net voor mijn moeder gebruikt. Zie je binnenkort!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal, als jij mij niet ontdekt had, had ik jou ook nog niet ontdekt, wat een mooie kaart heb je gemaakt voor verschillende challenges echt een feestelijke kaart, een mooi geheel heb je hiervan gemaakt, super! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super!! Wat een schitterende creatie!!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, ik zag hem al voorbijkomen bij de club natuurlijk.
    Maar je kaart is een feestje op zich zelf, hihi!
    Weer helemaal super gedaan Chantal, ontzettend leuk!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn zo leuk de taartkaartjes !!!Ook deze is super en zoet.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een geweldig mooi feestkaartje Chantal, erg leuk met het taartje erop.
    Super dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En of dit kaartje feestelijk is, mooie taartjes fijn dat je nogmaals meedoet bij Marianne Design Kreadivas,
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi chantal een kaart, ik vind het een kunstwerkje op zich geworden erg mooi!!
    gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Chantal this card is really adorable ,how much attention you put in this project! Gorgeous card! Please write the following numbers behind your card to recieve the Surprise prize!
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh i see ,everything is perfect thank you so much for your second card at the Mariannes Design Kreadiva´s challenge!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Thanks for joining the MD Kreadivas with this lovely card!

    Hugs,
    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!