vrijdag 20 februari 2015

Sunburst & starburst kaart

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Ans, Ina, Marian en Miranda! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Op het Cards en Scrap Challenge Blog is kaartenuitdaging #230: Starburst & sunburst kaart... Ik vind het wel ontzettend leuk om zo'n kaart te maken dus ik ben ermee aan de slag gegaan. Ik heb de kleuren van de regenboog erin verwerkt en het lekker vrolijk gehouden :) De zonnestralen zijn niet op dezelfde afstand geplakt omdat ik het zo lekker speels vind. 

Op de stempel staat: Zet de bloemetjes MAAR buiten, maar ik heb het touw expres over de maar gedaan. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Folklore PB7033, Eline's Flowerz PB7032 en Eline's Fresh Flowers PB7045
Stempel EC0147
Uiltjes AK0057
Rood/wit lint uit eigen collectie
Papicolor hagelwit

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn sunburst & starburst kaart vinden :)

31 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super leuk geworden!
    En nog van harte gefeliciteerd heb je een leuke dag gehad met heel veel kadootjes? helaas niet bij MD gewonnen daar had ik nl gelezen dat je jarig was maar wie weet val je met dit leuke kaartje wel in de prijzen. Succes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, tof hoor!
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    dat heb je mooi gemaakt, ik vind de kleurtjes zo lekker vrolijk bij elkaar, mooi label met tekst en de uiltjes zijn er super bij !
    fijn weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Chantal. Lekker fleurig en vrolijk.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker fleurig en vrolijk kaartje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Chantal,
    Wat een prachtige kaart!! Heerlijk zo lekker vrolijk! Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi.Super leuk gedaan :) !!!
    Fijn weekend Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan, Chantal.Vrolijke kleurtjes.Grappige uiltjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke vrolijke kaart Chantal!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi en lekker vrolijk kaartje Chantal!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje!
    Echt prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Chantal !!!!
    Mooi met al die kleuren.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Chantal, mooie kleurtjes :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh, wat gaaf Chantal..... en met een uiltje van Eline.
    Ze blijven leuk!!
    Leuk met al die kleurtjes.
    Super gedaan.

    Fijn weekend.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een SUPER kaartje Chantal....heel erg leuk gedaan.

    groetjes en een fijn weekend,
    diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Apart hoor...ik heb zelf nog nooit zo'n kaart gemaakt...heel lief,
    fijn weekend,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, Chantal
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een erg vrolijk kaartje ... een mooie techniek ... Een prachtige tekststempel ook !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk, daarom mistte ik jouw mooie kaartjes. Ik was nog geen volger. Hoe dom kun je zijn...hahaha.
    Nu wel hoor. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Die uil zit echt te stralen. Ben ook even naar onderen gescrolled en ook dat ziet er super uit.
    Nog even een ander vraagje....heb jij gevraagd om het patroon van mijn kerstkaart, de driehoek? Als dat zo is, zou je mij dan je adres willen mailen. Volgens mij kan ik je niet bereiken. En via e mail verzenden, gaat mijn printer het verkleinen. Dus moet in een enveloppie. Snap je het nog? Ik heb er moeite mee, maar laat maar even weten. Een hele fijne zondag nog, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een lekker vrolijk kaartje chantal en ik vind de uiltjes zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,

    Je kaartje is helemaal geslaagd. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een supermooi kaartje Chantal.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Chantal,
    wat een superleuke kaart is dit !
    Heel erg raar, ik was blijkbaar nog geen volger van je blog !!!! Nu wel hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Chantal,
    wat een enige vrolijke kaart! Ik ben er ook mee bezig geweest, maar hij is heel anders geworden.
    Leuk dat je de uiltjes erbij gebruikt hebt. Echt lief zijn ze!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. SuperGeweldigFantastisch!
    ik ben ook dol op al de vrolijke kleurtjes :) echt te gek!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt er een mooie en vrolijke kaart van gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig leuke kaart, Chantal!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
    Groetjes, Yvonne

    Yvonne is Stampin' & Scrapping
    www.bruggetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!