dinsdag 6 januari 2015

Vijf jarig jubileum MD Club

Hoi allemaal!

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden. Een warm welkom aan mijn nieuwe volger Ellie Bakker! Welkom op mijn blog. Ik vind het ontzettend leuk dat jij mij wil volgen :)

Ter ere van het vijf jarig bestaan van de Marianne Design Club heb ik een kaartje gemaakt. Ik heb als basis een zeskanten kaart gemaakt oftewel een hexagon. Op de club De Schatkist is dit een van de wedstrijden deze maand. Op het blog van Knutsels en kadootjes is challenge #1: gebruik zilver in je kaart en dus heb ik ook zilver verwerkt. Mijn kaartje doet gezellig aan deze challenge mee. De vosjes hebben een mooie zilveren glitterjurk en een mooi pak met een zilver glitterstrikje aangetrokken. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Cafe la patisserie PK9090
Vosje Collectable COL1355
Hexagonachtergrond DF3404
Zilverpapier ST4402
Stempels EC0152 en EC0147
Bloem JU0886
Papicolor bloesem en hagelwit
Roze scrappers rope Karen Foster Design
Zilver lint Ribbon Girl
Kraftkarton uit eigen collectie
Plakparels Action

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn jubileum kaart vinden!

12 opmerkingen:

  1. Wat origineel gedaan Chantal. Leuk zo metdie zilveraccenten. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan! Helemaal eens iets anders. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar op het idee komen...heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal prachtig weer ... leuk model en de zilveraccenten zijn supermooi !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart weer geweldig leuk Chantal!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe leuk is dit, ik ben er helemaal weg van TOP gedaan!
    Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag je kaartje al op de club voorbij komen. Wat een leuke .....
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit leuk gemaakt, wat een leuk idee. Gezellig dat je mee doet met de challenge bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Chantal. Heel gaaf gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal, ik ben al een aantal keren aan het proberen om je volger te worden, maar op een of andere manier lukt het niet. Mijn mannetje worde steeds anoniem, d.w.z. zonder foto jou volger. En aangezien hij geen blog heeft verwijder ik die maar weer steeds. Betekend voor mij wel dat jou blog bij mij niet zichtbaar in de leeslijst is. Ik kan alleen maar op jou blog komen, als je bij mij reacties geeft. Is dus erg ver velend.
    Ik zou graag met je candy willen meedoen maar als je niet zichtbaar bent voor mij heeft dat geen zin. Blunders heb ik meer dan genoeg hoor, daar gaat het niet om. Ik doe alleen een reactie op je candy achterlaten als je mij even een seintje wilt geven als de winnaar bekent is. Laat het maar even weten!!
    Je kaart met vosjes is geweldig mooi hoor. Mijn vriendin zou hem meteen willen hebben, ze is gek op vosjes en heet met haar achternaam ook Vos.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig kaartje heb je gemaakt! Ik vind hem heel gaaf! Hij zou heel leuk zijn ook voor en bruidspaar! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met zilver.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!