vrijdag 16 januari 2015

Party on a bottle!

Hoi allemaal! 

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden. Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers: Ans en Janneke! Ik vind het ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen :)

Vandaag wil ik jullie een feest fles cover laten zien. De januari artikelen van MD hebben veel feestartikelen. Ookal zijn de feestdagen voorbij ... ik ga nog even door ;) Dat heb ik ook verwerkt ik mijn creatie. De grote uil heeft het wel gehad met al die feestjes. Moe en wrijvend in het oog staat hij op de foto!

Ik heb het patroon van de cover van De Schatkist. Ik heb een fles gekocht en die bewerkt met Gesso, decoverf en de servet techniek. Vervolgens heb ik de cover gemaakt. Ik heb er weer grapjes in verwerkt. Zien jullie ze? Ik weet niet waarom de egel er ZO donker op staat, maar het licht speelde vandaag met mij grrr ....

Met deze creatie doe ik mee met de challenge van Marianne Design Divas: Letters or numbers en die van Kaartjes Inspiratie Challenge Blog challenge 50: Start nieuw jaar! Dit is mijn resultaat:





Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032
Glitterpapier CA3104
Slinger letters LR0340
Ballon PP1401
Egel COL1368
Uilen COL1357
Kikker COL1352
Kleine bloemen op de tak COL1377
Tak LR0256
Goudpapier ST4401
Zilverpapier ST4402
Lint Eline's Ribbons EL8532 
Papicolor hagelwit, licht geel en licht bruin
Fles, Gesso en roze decoverf Action
Roze plakparels Action
Modpodge en servet vogels Xenos
Roze lint op de fles Xenos

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn feest fles cover vinden :)

21 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Chantal! Fijn dat je met onze challenge meedoet!!
    xx Wilma. DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie flesversiering heb je gemaakt! Leuk hè, die Eline diertjes!

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een feestje waard...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

      Verwijderen
  4. Tja, wat zouden we hier moeten van vinden...
    Dat het weer een fantastisch leuke creatie is natuurlijk hé!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, feestelijke flescover heb je gemaakt. Dat wordt vanzelf een feestje !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    je hebt een prachtige verpakking gemaakt voor de fles, mooi gedaan!
    fijn weekend,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal, een leuke verpakking voor de fles hoor. Leuk om te geven en te krijgen! Echt nog even feest!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal je hebt de fles dubbel versierd,
    ik vind de servet versiering ook erg leuk! Jaren geleden was het servetplakken populair om dakpannen en bloempotten mee te versieren maar zo zie je maar alles komt terug.
    fijn weekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende Fles cover. En de fles heb je ook heel gaaf gepimpt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kadoverpakking! Ook de fles heb je leuk gepimpt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps...had even niet op gelet dat je ook meedoet bij MD Divas. Leuk, dank je wel.
      Groetjes Tineke

      Verwijderen
  11. Wat een vrolijke MD fles verpakking, weer heel origineel Chantal! Ben ook jouw volger geworden..Fijn dat je weer meedoet bij Marianne Design Divas, tot snel met een nieuw project of kaartje,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n geschenkje moet je maar krijgen .... heel mooi heb je de fles versierd en de verpakking is ook ... schitterend, heel erg leuk ! Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie geschenkverpakking is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cantal wat een leuke cadeau verpakking Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Chantal, wat is dit een geweldige creatie! Hier word je spontaan vrolijk van als je dat niet was. EN die uil.....hoe verzín je het! Enig!
    Ik hoop dat ik nu je berichtjes ga zien in mijn zijbalk. Ik heb er vaker last van dat blogs die ik ben gaan volgen niet verschijnen. Dan moet ik ze soms 3 keer toevoegen....nu hoop ik dat het goed komt! Veel te leuk om bij jou te kijken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Kei leuk gedaan. Super. Tof dat je meedoet met KIC en suc6.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gaaf gedaan Chantal, ik heb ook zo'n patroon gemaakt vorig jaar en de fles gemaakt. Erg leuk om te doen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal.
    Wat zie ik hier mooie dingen op je blogje.
    Super!!!!!
    Ik word graag je volger!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!