donderdag 22 januari 2015

Oehoe! Groetjes

Hoi allemaal!

Een warm welkom voor mijn nieuwe volgers: Blankina, Giny en Jane. Ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen! Ik hoop dat ik jullie kan inspireren :)

Hebben jullie de tweede DIY van Marleen van der Most al gemaakt? Ik ben ermee gaan stoeien en ik vond het echt heel leuk om te maken! Je kan er ontzettend veel mee variëren. Toen ik de basis had gemaakt dacht ik: eigenlijk is het heel leuk om deze kaart naar Marleen te sturen. Marleen is gek op de uiltje van Eline Pellinkhof en ik ook, dus ja jullie raden het al hè?! ... heel veel uiltjes :) Ook houd ik van grapjes dus alle uiltjes doen wel iets. Op de derde foto is een uiltje te zien met een pakje in zijn vleugels. In dit pakje zit een persoonlijke boodschap voor Marleen dichtgevouwen met een strikje. Ik hoop zo dat Marleen er blij mee is en dat zij het leuk vindt! Ze heeft het al ontvangen ... Dit is mijn resultaat: 




Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowerz PB7032
Letters (groetjes) COL1350
Uiltjes COL1357
Boom LR0203
Kleine bloemen op de boom COL1377
Hekjes en het rechter vogeltje LR0205
Linker vogeltje LR0204
Kleine vlindertjes LR0261
Stempel CS0853
Papicolor hagelwit, anjerwit, nootbruin, purper en bloesem
Plakparels Action
Waxinelichtjes met appelgeur Ikea
Roze en wit scrappers rope Karen Foster Design

Deze kaart doet mee aan de challenges bij:
- Marianne Design Kreadiva's: challenge #6 everything goes with Marianne Design (dit is mijn tweede inzending);
- Marianne Design Divas: Letters or numbers (dit is mijn tweede inzending).

Ik ben heel benieuwd wat Marleen en jullie van mijn kaart vinden :)

21 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een geweldig leuke creatie is het.
    Super leuk met alle uiltjes.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en vrolijke creatie heb je ervan gemaakt!
    Ze zal er vast en zeker heel blij mee zijn.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie heb je ervan gemaakt !!! Vrolijk met de uiltjes
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan om het doosje zo te versieren...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, JA IK BEN ER ONTZETTEND BLIJ MEE!! Echt super lief dat je dat zomaar voor mij hebt gemaakt!
    Hij staat hier te pronken midden in het zich (in de woonkamer) op mijn knutselbureau!!
    Mijn kids en man vinden hem ook geweldig leuk!!
    De speurtocht met de briefjes door het doosje was helemaal fantastisch!!
    Echt super lief van je Chantal.... ik ben er echt heel blij mee.
    BEDANKT!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige crea Chantal, kan me voorstellen dat dit een reuzeleuke verrassing was voor Marleen!
    Héél tof!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dit valt in de smaak zo te lezen! EN geen wonder, want het is geweldig leuk! Zoveel op te zien en je vraagt je gewoon af wat de uiltjes elkaar allemaal te vertellen hebben. En of ze ook erg geschrokken zijn van de vos!?
    En dan als verrassing nog dat er waxinelichtjes in zitten.
    Helemaal geslaagd, wat mij betreft!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chantal dit is toch wel een pracht van een creatie ... zoooo mooi met al die uiltjes en dan die super mooie kleurtjes ... Wat leuk ook van het briefje te verstoppen ... ik heb hierboven gelezen dat Marleen er echt super blij mee is ... Knap gemaakt hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, Wat heb je dit mooi gemaakt. Heel gave creatie, met leuke mallen van Marianne Design.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo verrassend leuk...:-), hoe krijg je het toch telkens voor elkaar???
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Chantal! Ik kan me voorstellen dat Marleen het leuk vond om te krijgen!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief gebaar om voor Marleen deze leuke creatie te maken. Ik las al dat ze er erg blij mee is en dat is toch al een compliment op zich. Van mij krijg je nog meer complimentjes...helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    Wat een gezellige, grappige uiltjes boel op je creatie super leuk dat je het speciaal voor Marleen hebt gemaakt. En het is over duidelijk bij haar in de smaak gevallen erg leuk en lief gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke verrassing voor Marleen, mooi gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Via Marleen kom ik op jou blog. Sjee wat ben jij een crea bea zeg! Deze springt er helemaal uit. Wauw is dit een vervolg op Card in a box? geweldig wat schitterend gedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had deze al gezien bij Marleen. Ze is maar een bofferd met deze prachtige creatie. Supermooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had 'm bij je gezien toen ik niet ingelogged was en vergat te reageren toen ik wel ingelogged was. Schitterend mooi en Marleen boft maar dat ze 'm kado gestuurd kreeg ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je het prachtige DIY projectje na hebt gemaakt en naar Marleen opgestuurd hebt! Erg lief zeg! Maar ohhh wst is ie toch ook zo ontzettend leuk! echt schitterend met al de uiltjes :) en de persoonlijke boodschap in het doosje maakt het helemaal super!!

    Een fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi chantal you win my heart with this fabulous creation,wow!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Chantal, ik dacht dat ik al had gecomenteerd om je mooie MD kaartje, maar nee, sorry!
    Fijn je te zien bij zowel Marianne Design Divas als Marianne Design kreadivas,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a great work, I love it :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!