vrijdag 2 januari 2015

Hollandse gezelligheid en chocolade

Hoi allemaal!

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden. Ik heb een nieuwe volger :) Een warm welkom aan Anita! Heel leuk dat jij mij wil volgen :) Het nieuwe jaar is begonnen en de feestdagen zijn achter de rug. Ik wil het nieuwe jaar beginnen met mijn volgers te danken voor de leuke, lieve en warme reacties die jullie telkens achter laten op mijn crea's. Ik ben hier heel blij mee en vind het heel leuk om te lezen.

De nieuwe challenge op het Marianne design Challenge Blog is challenge #120 en is bedacht door Ellie. De challenge luidt: maak een geschenkverpakking met het thema CHOCOLADE met zoveel mogelijk materialen van MDesign. OP De Creatieve Zebra is challenge #17: NIEUW. Beide challenges heb ik gecombineerd.

Voor iemand die net in Nederland is komen wonen heb ik een explosie doosje gemaakt met erin een chocolade muffin en bonbons. Nederland is nog helemaal nieuw voor deze persoon dus ik vond het wel leuk om het echt Hollands te maken. Ik vond het ook leuk om de molen en de bonbons in rood, wit en blauw te doen. Net als de kleuren van onze vlag. Dit is mijn resultaat:





Gebruikte materialen:

Paperbloc Dutch Design PK9079
Bon bons en stempel 'Chocolate' COL1366
Stempel 'Welkom' CS0892 (een gedeelte hiervan)
Molen LR0208
Tags JU0928
Rozen LR0162
Roze en witte glasparels Rayher 4mm
Lint NL en wit lint uit eigen collectie
Vilt chocoladebruin, roze en rood uit eigen collectie
Papicolor Hagelwit, rood en donkerblauw

Met dit cadeaudoosje doe ik mee aan de volgende challenges:
- Marianne Design Challenge Blog: challenge #120;
- De Creatieve Zebra: Challenge #17: NIEUW.

Ik hoor graag wat jullie van mijn cadeaudoosje vinden!

17 opmerkingen:

  1. Prachtig, hollands doosje. heel gaaf gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je hollandse cadeautje met chocolaadjes, super leuk bedacht.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een superleuke bijdrage dit nieuwe jaar Chantal! Geweldig!!! Dank voor je lekkere, creatieve bijdrage bij de challenge van de Creatieve Zebra, groetjes, Judith dt DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Chantal, jij komt het nieuwe jaar even met een "knallerd" binnen...Ik vind je doosje super en ontzettend leuk bedacht om de challenge op die manier in te vullen. Volgens mij ga je hier hoge ogen mee gooien ;p Natuurlijk ook nog de allerbeste wensen voor 2015 hè meis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chantal een creatie om van ... te smullen ... heel mooi en wat een knap ideetje ... super hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk !!! Daar zal de persoon blij mee zijn !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk bedacht Chantal, echt gaaf geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge..

    Gr. Anita
    MD blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Chantal en super gedaan met dit Hollandse thema en het leuke cupcakeje!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal, je pakt meteen goed uit in het nieuwe jaar! Wat ontzettend leuk doosje/cupcake en wat een werk. Ik ga je meteen volgen, groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi doosje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heerlijk Hollands. Wat mooi gemaakt.
    Leuk dat je mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker Hollands, leuk!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gemaakt weer Chantal, heel leuk geworden zo met die Hollandse huisjes er bij.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kadoosje Chantal erg leuk bedacht en heel leuk gedecoreerd. Je maakt leuke creaties mijn complimenten hoor en je hebt er weer een volgster bij ik ga je volgen.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!