zondag 4 januari 2015

Happy birthday!

Hoi allemaal!

Een warm welkom aan mijn nieuwe volger Aniet! Welkom op mijn blog :) Heel leuk dat jij mij wil volgen.

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien ter ere van het vijf jarig bestaan van de Marianne Design Club. Wedstrijd #45 bij Hobbynu heeft als thema verjaardagskaart en Hobbywinkel De Egel heeft haar allereerste challenge: Alles mag! Hier doet dit kaartje ook aan mee. Dit is mijn resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Fresh Flowers PB7045 en Don en Daisy PK9107 (letters en cijfer)
Dutch Doobadoo shape art Flower
Alfabet COL1350
Kikker COL1352
Bloemen COL1323
Vlaggen LR0329
Cadeau's LR0328
Balonnen PP1401
Bloemblad LR0162
Kaart standaard LR0266
Lint'Let's celebrate' PP1406
Kraftkarton uit eigen collectie
Papicolor bloesem, groen en chocoladebruin
Plakparels Action

Ik hoor graag wat jullie van mijn verjaardagskaartje vinden :)


13 opmerkingen:

  1. Wat maak je toch telkens leuke, vrolijke creaties. Knap hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuke kaart heb je weer gemaakt Chantal!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    En wat heb je een mooie Vrolijke kaart gemaakt ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Chanr al. Ik was volger bij je geworden, maar op een of andere manier is er iets misgegaan. Ik zie mijn hubbie bij je volgers staan, anoniem zonder foto. Leo Bijnen. Ik zie je dus niet in mijn leeslijst terug jammer genoeg. Je hebt een prachtig blog!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje! Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal, wat een heerlijk kaartje. De vrolijkheid "spettert" er van af. Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg schattig! Toevallig heb ik dit weekend de kikkers en de vlaggetjes aangeschaft dus zie je ze binnenkort ook bij mij! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi wat een vrolijke kaart.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke gezellige kaart!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een felle en vrolijke kleuren heb je gebruikt. Dat maakt het tot een vrolijk geheel. Fijn dat je meedoet. Groetjes, Nelleke (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart voor onze challenge! Dank je wel voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!