zondag 25 januari 2015

Happy birthday Marianne!

Hoi allemaal! 

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke, lieve en warme reacties die jullie telkens achter laten bij mijn creaties! Ik vind het zo lief van jullie dat jullie hier de tijd voor nemen en ik lees jullie reacties met zoveel plezier :) Bedankt allemaal!

Op 27 januari is Marianne Perlot van Marianne Design jarig. Ik kon het niet laten om een verjaardagskaart voor haar te maken en deze naar haar toe te sturen. Ik hoop dat zij blij is met deze kaart :) Het uiltje heb ik er als grapje in verwerkt. Hij is helemaal in de ban van de kaars en het licht dat ervan af komt ... Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Flowers PB7045, 
Songbook PK9075 (het bruine designpapier) 
en Eline's winter pastels PB7046 (de houder van de cupcake)
Letterslinger LR0340
Cupcake en kaarsje LR0160
Harten frame CR1251
Stempel COL1358
Ballonnen COL1378
Uiltje COL1357
Rozen geel RB2213
Rozen roze PB2204
Roze bloem JU0886
Glitterpapier CA3104
Doorzichtig glitterlijm Pipoos
Papicolor hagelwit, purper en chocolade bruin
Roze en witte plakparels Action
Roze en wit lint Xenos
Roze scrappers rope Karen Foster Design

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn verjaardagskaart vinden :)

15 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gave creatie heb je gemaakt voor Marianne. Hij wordt vast goed bewonderd, dat kan niet anders
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje! Grappig zo met dat bosje bloemen.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi gemaakt weer Chantal!
    Super leuk gedaan met de cadeautjes bij het uiltje.
    Daar zal Marianne vast en zeker blij mee zijn.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Chantal, weer zo'n top creatie van je!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Marian, ze meot hier wel blij mee zijn als ze ziet wat voor schitterende creatie hebt gemaakt met de Marianne materialen. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en leuk patroon en ik ken Marianne die vind hem super...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw toffe kaart zal Marianne vast veel plezier doen, moet eigenlijk biezonder zijn om kaartjes te ontvangen met allemaal materialen van eigen reeksen! Jij hebt er in elk geval een heel tof tafereeltje van gemaakt, met je eigen grappige details in verwerkt. (Gelukkig moest het uiltje niet alle verjaardagstaartkaarsjes vasthouden...)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    wat een ontzettend leuke kaart voor Marianne. Dat vindt ze natuurlijk super! Kan niet anders. EN het uiltje, hihihi, hij kijkt er echt gebiologeerd naar. Zelfs een beetje scheel. Zo gaaf! Hoe bedenk je het!
    Het model is ook leuk bedacht. Superleuk om zo neer te zetten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een leuke creatie heb je weer gemaakt. Hier zal Marianne zeker blij mee zijn! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je er weer een prachtige kaart van gemaakt voor Marianne.
    En iedere keer weer een van die leuke details erin.
    Super!!!!!!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke verjaardags kaart heb je gemaakt deze gaat ze vast en zeker leuk vinden, leuk ook het uiltje met de kaars hij mag wel oppassen dat hij zijn neus niet verbrand...heel leuk gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is schitterend. Mooi kleuren en materialen heb je gebruikt.Genoeg om op te zien. Marian zal er super blij mee zijn. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    Wat lief om voor Marianne, zo'n prachtige creatie te maken, wat is er veel moois op te zien, daar is ze vast heel blij mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ongelofelijk leuk kaartje heb je gemaakt voor Marianne!
    Ik weet zeker dat ze hier heel erg blij mee zal zijn. Het is echt een plaatje :) Zo leuk ook het uiltje hihi.

    Lieve groetjes, Mandy
    ps. Ik dacht dat ik allang volger was... Woeps niet dus!
    Maar nu wel hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ook door jou is Marianne verwend met een mooie verjaardagskaart. Super leuk Chantal en kijk die uil eens staan met zijn kaarsje ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!