maandag 5 januari 2015

Happy anniversary!

Hoi allemaal!

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers Creaellen en Leo! Van harte welkom op mijn blog en wat leuk dat jullie mij willen volgen :)

Doen jullie mee met mijn candy? Deze kunnen jullie hier vinden.

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien. De Schatkist viert haar twee jarig jubileum en dat wordt gevierd met vrolijke verjaardagskaarten! Ik heb gekozen voor een boekkaart omdat ik er een gedicht in heb verwerkt. Er waren veel reacties op het jubileum en die heb ik willen bundelen. Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Fresh Flowers PB7045 en Don en Daisy PK9107 (letters en cijfer)
Alfabet COL1350
Balonnen PP1401
Frame LR0310
Lint Eline's Ribbons EL8532 
en roze en wit uit eigen collectie
Magnolia stempel Tilda with Daisy May the tiger
Bloemen Ribbon Girl
Kraftkarton uit eigen collectie
Papicolor hagelwit en bloesem
Plakparels Action

Deze boekkaart doet ook gezellig mee met Hobbywinkel De Egel haar allereerste challenge: Alles mag! Dit is mijn tweede inzending.

Ik hoop dat jullie mijn boekkaart leuk vinden :)

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk en mooi gedaan Chantal en de tekst zo lief! ik denk dat Thea dit echt super mooi en lief vind.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat leuk dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    En je hebt een super prachtige boekkaart gemaakt,
    wat is die vrolijk zeg, heel mooi ☺
    Veel succes met de Challenge.

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekje heb je gemaakt.
    Heel vrolijk.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer helemaal leuk Chantal!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of ie leuk is...helemaal geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Chantal. je bent weer lekker bezig.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige boekkaart Chantal ... Prachtig ingekleurd stempeltje en een hele mooie tekst ... Een knappe creatie weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat mooi gemaakt zeg. Nog nooit zoiets gemaakt. Fijn dat je meedoet. Groetjes, Nelleke (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Chantal! Je bent goed bezig! Hele leuke kaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Chantal! De kaart is vrolijk, maar het gedichtje erin is super lief!
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige boekkaart en het gedicht vind ik helemaal super.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Super dat je meedoet met onze eerste Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!