donderdag 8 januari 2015

Beterschaps theemapje

Hoi allemaal!

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volger Esmeralda! Ontzettend leuk dat je mij wil volgen :)

Vandaag wil ik jullie een beterschap theemapje laten zien. Ziek zijn is niet leuk en dan is een opkikker met thee wel een leuk cadeau toch? Ik heb er ook weer een grapje in verwerkt :) Het theemapje is de januari uitdaging op de MD Club. Het patroon is bedacht door Judith. Dit is mijn resultaat:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Don en Daisy PK9107
Kikkers (voorkant) AK0049
Kikker (binnenkant) COL1352
Bloem RB2225
Stempel CS0853
Lint uit eigen collectie
Papicolor hagelwit en anjerwit

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn theemapje vinden! Ik vind het zo leuk om jullie reacties te lezen :)

8 opmerkingen:

  1. Ik ben aan de thee..., ik ben ook met kikkers aan het stoeien...haha; dit ziet er leuk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan hoor Chantal. Ook ik vind het altijd leuk er iets grappigs in te verwerken. Goed gelukt zo. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig gedaan met de kikkerhoofdjes. Toppertje hoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cantal Wat leuk dat mapje . heel mooi als opkikkertje te geven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf, Chantal. Als je zoiets moois krijg, kikker je daar echt van op.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk geworden Chantal! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk theemapje! Hier kikker je zeker te weten van op :)

    Fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om zo'n beterschaps-theemapje te maken. Ik ga zeker kijken bij Judith voor het patroon ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!