zondag 28 december 2014

Mijn kaart te zien als sfeerplaatje bij Eline Pellinkhof!

Hoi allemaal!

Ik ga net mijn blogjes langs en wat zie ik? Ik sta op de blog van mevrouw Eline Pellinkhof! Wauw wat leuk en wat een eer :) En dan ook nog schitteren met mijn kaart naast de dames Marleen en Yvonne! Dat is toch een compliment?! Ik vind dit zo leuk, ik wilde het even met jullie delen.

De geweldig mooie crea's van Marleen van der Most en Yvonne zijn ook op mevrouw Pellinkhofs blogpost te bewonderen :) Wat maken deze dames toch ontzettend mooie dingen zeg! 

Verder wil ik iedereen een heel fijn uiteinde toewensen en een fantastisch, gezond en heel creatief 2015!

9 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk Chantal! Dik verdiend hoor want ook jij maakt zo veel moois!!!! Bedankt voor je lieve berichtje...ik had het nog niet eens gezien...hihi.
    Ook voor jou vast de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal gefeliciteerd ! Het is ook een geweldig mooi kaartje en oooohhhh zo lief ! Super hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf voor je Chantal !!!! Gefeliciteerd hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Chantal. Mag je zeker trots op zijn! Het is dan ook een hele mooie creatie! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk voor je Chantal, het is dan ook een schatje! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's vast genieten Chantal ! Het is ook een supermooi kaartje, dus dat mag wel eens in het zonnetje gezet worden!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal, dat is een hele eer!
    Echt leuk, ook leuk dat je mij gevonden heb. Natuurlijk kom ik terug kijken bij je en ben ook meteen volger geworden. Hoef ik al dit leuks niet meer te missen.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!