vrijdag 12 december 2014

Rudolph the red nosed reindeer

Hoi allemaal!

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen! Afke, Ela en Linda welkom op mijn blog! Wat leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik heb jullie reacties met plezier gelezen!

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien. Op het Cards en Scrap Challenge Blog is de kaartenuitdaging #225Rudolph the red nosed reindeer. Ik heb dus een kaartje gemaakt met Rudolph. Dit is het resultaat:

Gebruikte materialen:

Paperbloc Eline's Woodland Christmas PK7044 
en Artic winter PK9115
Sterren en achtergrond DF3408
Rendier en stempels COL1369
Grote ster CR1226
Linten JU0867, JU0868 en rood lint Rayher
Kraftkarton 
Goudkarton
Papicolor anjerwit, nootbruin, chocoladebruin en rood.

Met deze kaart doe ik mee aan de kaartenuitdaging #225 bij het Cards en Scrap Challenge Blog.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

11 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,je kerstkaart is leuk geworden mooi met de sterren op de achterkant en de rendier van Eline ik vind hem zo leuk! Heel mooi gedaan.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart Chantal...grappig met Rudolf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Chantal. het zijn stuk voor stuk plaatjes die jij maakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Marleen kom ik op jouw blog terecht. Wat een ontzettende leuke kaartjes maak je Chantal :) ik ben dol op rudolf! Het is echt een schitterend kaartje geworden zeg!

    nog een fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wat een mooi rendier!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart heb je met Rudolf gemaakt .
    Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuke kerstkaart Chantal!
    Ik ben ook zo gek op dit rendiertje, haha.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de Rudolfje.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap uitdaging.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal, iets late reactie, maar wat vind ik dit een leuke kaart! zo mooi gemaakt.
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Rudolph en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!