donderdag 18 december 2014

Merry Christmas!

Hoi allemaal!

Doen jullie gezellig mee met mijn candy? Deze kan je hier vinden.

De kerstdagen staan voor de deur en dus staan ook veel challenges in het teken van kerst. Ik wilde de challenges graag combineren en voor challenge #119 van het Marianne Design Challenge Blog ben ik uitgekozen als gastdesigner :) Ik vind dit zo ontzettend leuk en een hele eer! Ik heb met plezier mijn voorbeeldkaart gemaakt. Ik zat hem wel ff te knijpen hoor totdat het verlossende mailtje kwam met de nieuwe challenge, want ik was bang dat ik niet genoeg mallen zou hebben of helemaal geen mallen voor de nieuwe challenge. Gelukkig had ik deze wel! Wat was ik blij toen het mailtje binnen kwam :)

De nieuwe challenge op het MD chalenge blog is bedacht door Mieke: Maak een kaart of creatie met een of meerdere dieren van Eline. Hoe leuk is dat? Het is geen geheim op mijn blog dat ik gek ben op deze diertjes. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als de diertjes iedereen een fijne kerst toewensen. Ik heb alle diertje die ik heb uit mijn hobbykast getrokken en als basis een schommelkaart gemaakt en een kerstboom. Ik kan jullie vertellen dat het best lastig was om de kerstboom en alle diertjes te balanceren, maar het is mij gelukt jay! Dit is het resultaat:





Kleine uiltjes zijn zo stout. 
Hij zit verstrikt in de letters!

Gebruikte materialen:

Glitterpapier CA3104
Paperbloc Eline's Woodland Christmas PK7044
Konijn COL1354
Uiltjes COL1357
Vos COL1355
Rendier COL1369
Kat en stempel (purrfect) COL1353
Kerstmutsjes COL1377
Letters COL1350
Kerst COL1338
Tak LR0256
Kerstbelletjes JUO0930
Plakparels wit en rood uit eigen collectie
Lint Rayher
Wolvilt in diverse kleuren
Distress inkt Black soot
Goud en zilver glitterlijm Pipoos 
Papicolor hagelwit en nootbruin

Met deze creatie doe ik mee aan de challenges bij:

Ik ben benieuwd wat jullie van deze crea vinden!

9 opmerkingen:

  1. Wauw, Chantal! Wat heb je er een geweldig mooie creatie van gemaakt!! Ontzettend leuk om de diertjes van vilt te maken en ze gezellig rond de kerstboom te zetten. Ook de kleine details zoals de kerstbelletjes vind ik ontzettend leuk.
    Bedankt voor je vrolijke bijdrage als gast-designer!!
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig tafereeltje heb je ervan gemaakt, leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam toevallig op je blog terecht. Wat een leuke dingen maak je. Ik ga je volgen hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schommelkaart heb je ervan gemaakt!
    Ik vind hem geweldig geworden zoveel om op te zien! echt super!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je GD mocht zijn, dit project is WAANZINNIGGG!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SuperGeweldigFantastisch!! Oh Chantal wat een schitterend kunstwerkje is dit zeg! ik vind het modelletje ook zo leuk en natuurlijk de diertjes! Wie is er nou niet fan van deze schatjes? Ik tenminste wel hoor :) . Ook erg leuk dat je ze uit vilt hebt gestanst! Oja en voor ik het vergeet.. Nog gefeliciteerd met dat je gast designer mocht zijn!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk moet je daarmee hebben gehad Chantal, maar het eindresultaat mag er zijn! Super leuke en mooie kaart! En wat leuk die candy! Kan nog niets bedenken, maar ik heb nog even .....! Hartelijke groet van Afke en alvast hele fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a super cute creation. I wish we got these dies in my country!! Love your creations
    Do drop in for a visit when you can. I would love to have you drop in
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great work
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!