zaterdag 6 december 2014

Klassiek label

Hoi allemaal!

Ik heb nieuwe volgers! Marleen en Anja van harte welkom op mijn blog :) Ik hoop dat jullie zullen genieten van mijn creaties en er misschien inspiratie uit kunnen halen.

Vandaag laat ik jullie iets zien dat helemaal anders is dan dat ik tot nu toe heb laten zien. Op het Marianne Design Challenge Blog is de challenge een label. Op het Cards en Scrap Challenge Blog zien ze ze vliegen. Beide challenges wilde ik graag combineren. Ik heb dit keer gekozen voor een iets klassieke stijl en gecombineerd met veren en glitters.

Op het Marianne Design Challenge Blog is de bedenker van deze challenge Marleen. Zij wil graag zoveel mogelijk materialen van MD zien op het label. Ik houd zelf niet zo van drukte in mijn crea's dus ik heb echt geprobeerd er zoveel mogelijk in te proppen haha. Dit is het resultaat:




Gebruikte materialen:

Label/tag LR0334
Swirls LR0271
Frame CR1241
Denneappeltjes LR0286
Bloemen achtergrond DF3401
Stempel CS0887
Distress Ink Black soot
Vogel Knipvel AK0061
Lint JU0912 en roze Xenos
Bloemen JU0919
Glitterpapier CA3104
Papicolor hagelwit, anjerwit en bloesem
Veren Marabou & Guinea Flowl mix en eigen collectie

Met dit label doe ik mee aan de challenges bij:
- Marianne Design Challange Blog: challenge #118;
- Cards en Scrap Challenge Blog: Ik zie ze vliegen.

Ik hoor graag wat jullie van mijn label vinden. Ik lees jullie reacties met veel plezier :)

20 opmerkingen:

  1. Zo lief, en prachtig mooi met die veertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Chantal!
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je met deze schitterend cadeaulabel ook meedoet onze challenge.
      Groetjes,
      Marleen
      MD challenge blog

      Verwijderen
  3. Hij is schitterend geworden Chantal. Heel lief.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi je labelkaart ook leuk met de veertjes erbij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Chantal.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart Chantal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    Welkom in blogland!
    Via de MD challengesite kwam ik op je blog terecht en zie dat je nog niet zo lang je blog hebt.
    Wat een mooie creaties heb je gemaakt! Deze is ook mega gaaf dus ben meteen je volger geworden :)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi gedaan
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi label heb je gemaakt, Chantal!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Chantal wat een schitterende label heb je gemaakt.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tag! Ik zie ze in ieder geval vliegen! ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de uitdaging 'Ik zie ze vliegen' bij C&S Chantal, bedankt voor het mee doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi in deze kleuren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig !!! Mooi !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Chantal, ziet er heel vrolijk uit.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea DT Challenge MD.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Chantal ... ik heb je prachtige blog gevonden ...
    Prachtige label, mooie kleurtjes en malletjes heb je gebruikt, heel leuk ook met de veertjes ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een heel mooi label gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!