woensdag 3 december 2014

Cadeaudoosje: kerst maar anders

Hoi allemaal!

Ik heb een nieuwe volger :) Miranda (bolletjelucky) van harte welkom op mijn blog! Ik hoop dat jij uit mijn creaties inspiratie kan vinden :)

Op de MD club waar ik lid van ben is de december uitdaging een doosje. Het patroon is bedacht door Hanny. Wat een ontzettend leuke uitdaging! 

Ik vond het een leuk idee om er een cadeau doosje van te maken. In het doosje zit een cadeau'tje, een vosje. Het vosje is een kersthanger voor in de kerstboom. Het is een koude tijd dus het vosje heeft ook een dasje om gekregen :) De foto's zijn gemaakt in avondlicht. Dit is mijn resultaat:

De transparante sheet zit er strak omheen maar op 
deze foto ziet dat er niet zo uit :(



Gebruikte materialen:

Vosje Collectable COL1355 
Half ronde sterren Craftable CR1293
Stempel CS0897 
Distress inkt black soot
Papier (glitter) CA3104 en Cafe la patisserie PK9090
Papicolor heide
Kraftkarton (onder de sterren en het vosje) uit eigen collectie
Knipvel AK0060
Lint (dasje vos) JU0856 
Bessen JU0859
Tag Action
Wolvilt wit, zwart en bruin
DMC garen 3862 Mocca brown
Transparante sheet uit eigen collectie
Ribbelkarton uit eigen collectie
Touw Action
Watten (vulling vosje)AH

Met dit cadeaudoosje doe ik mee aan challenge #16 Kerst maar anders, bij De Creatieve Zebra.

Dank jullie wel voor al jullie reacties op mijn vorige creatie! Ik hoor graag wat jullie van mijn cadeaudoosje vinden want ik lees ze met plezier :)

10 opmerkingen:

  1. Wat is die ontzettend leuk geworden !!!! Je vosje is ook echt gaaf !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,
    Wat een ontzettend leuk doosje! Echt prachtig en zo leuk gedaan met het vosje! Top hoor,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig Chantal!
    Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt en het vilten vosje is zoooo lief.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cantal
    ben volger bij je geworden, je maakt prachtige creaties
    heb hier even rondgekeken
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijk cadeautje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kadodoosje!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gemaakt.
    Leuk ook met dat vosje erin.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal.
    Wat een gave creatie heb je gemaakt!
    Zeker anders dan anders dus die past heel goed bij onze challenge.
    Dankjewel voor je deelname bij DCZ
    Groetjes, Linda DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!