woensdag 19 november 2014

Verhuiskaart

Hoi allemaal!

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger Fatih welkom heten. Heel leuk dat jij mij wil volgen :) 

Vandaag wil ik jullie mijn verhuiskaart laten zien. Op de MD club waar ik lid van ben is dit de challenge voor de maand november. Marina, de eigenares van deze club, gaat verhuizen dus de kaart gaat natuurlijk naar haar toe :) Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een lastige challenge vond maar ik heb geprobeerd er toch iets leuks van te maken. 

Ik heb gekozen voor een iets lege kaart, omdat een huis vaak nog aangekleed moet worden als je gaat verhuizen. Ik houd erg van lachen en humor dus ik heb er een paar grapjes in verwerkt. Dit is het resultaat:


Het uiltje helpt ook met verhuizen


Wat heeft deze slak het zwaar!


Gebruikte materialen:

Paperbloc Cafe la patisserie PK9090 en restjes van Eline's winter pastels PK7046 en Vintage pastels PK9080
Takjes en roosjes LR0256
Uiltje COL1357 (het kleine uiltje hiervan)
Verhuisdozen LR0328
Slak en stempels COL1364
Distress inkt Black soot
Hekjes LR0205
Papicolor anjerwit, licht blauw, nootbruin, chocoladebruin en bloesem
Plakparels (ogen slak) uit eigen collectie

Ik hoor graag van jullie wat jullie van mijn verhuiskaart vinden!

1 opmerking:

  1. Zou je ook een paar van deze kaarten voor ons willen maken? Deze kaart is zo leuk! Wij willen er graag voor betalen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!