vrijdag 21 november 2014

Pocket invitation kaart

Hoi allemaal!

Ik heb er een nieuwe volger bij :) Jacqueline van harte welkom op mijn blog! Heel leuk dat jij mij wil volgen. Ik hoop dat je zal genieten van mijn creaties :)

Op de MD club waar ik lid van ben, is een ontzettend leuke uitdaging bedacht door Anita. Ik heb dit keer bewust gekozen voor een neutrale kaart. Normaal ben ik namelijk van de kleurtjes :) Dit is mijn uitwerking van deze uitdaging:



Gebruikte materialen:

Paperbloc Cafe la patisserie PK9090
Border LR0269
Swirls LR0271
Stempels COL1338 en CS0887
Distress inkt Black soot
Roze en wit lint uit eigen collectie
Papicolor hagelwit, anjerwit en bloesem

Ik ben heel benieuwd hoe jullie mijn uitwerking vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!