zondag 16 november 2014

I love chocolate

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik graag mijn nieuwe volger Feyyaz welkom heten :) Ontzettend leuk dat jij mij wil volgen!

Vandaag wil ik jullie mijn chocolade crea laten zien. Het is een cadeau. In de chocoladereep zit een verassing.



Gebruikte materialen:

Paperbloc Cafe la patisserie PK9090
Bloem en blad COL1316
Stempel COL1355
Distress inkt Walnut stain
Vlinder LR0115
Swirls LR0271
Hartjes COL1301
Tag patroon  Glasbakgeluk
Plakparels hart CA3108
Plakparels (vlinder en bloem) uit eigen collectie
Houten vlinders Xenos
Goudkleurig lint uit eigen collectie
Vershoudfolie AH
Papicolor anjerwit, chocoloadebruin, nootbruin, donker geel en licht groen

Vind je de bloem mooi die ik heb gemaakt? Kijk dan naar de tutorial op Boukjes Blog hoe zij ze maakt. 

Ik hoop te lezen wat jullie van mijn crea vinden! Ik vind het zo leuk om jullie reacties te lezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!