maandag 3 november 2014

Houten doosje

Hoi allemaal!

Ik wil graag beginnen met mijn volgers te bedanken voor de leuke reacties op mijn vogelhuis kaartje. Ik vond het heel leuk om te lezen :) Dank jullie wel! 

Anita, Marina, Noordennen en Suzanna welkom op mijn blog! Hartstikke leuk dat jullie mij willen volgen :) Ik hoop dat jullie zullen genieten van mijn creaties.


Op het moment heb ik geen reden om een kaartje te maken. Jammer :( Dus dacht ik: wat zal ik eens gaan maken? Voor het vogelhuis kaartje had ik een aantal spulletjes uit mijn knutselkast getoverd en toen dacht ik .... ik ga daar nog iets mee maken. Ik ben gek op schattige diertjes dus heb ik het vosje en het uiltje van Marianne Design erbij gepakt en een leeg houten doosje. Dit is het resultaat met wat lijmrestjes op de staart Oeps!:



Ik vond het wel leuk om het vosje het uiltje te laten knuffelen. Het uiltje heeft daar geen zin in. Hij duwt met zijn vleugeltjes het staartje weg. 

De zijkant:


De andere zijkant:


Gebruikte materialen:

Leeg houten doosje
Gesso en decoverf Action
Lint Eline's huis EL8531
Uiltje COL1357 (het kleine uiltje hiervan)
Vos COL1355
Hekjes en kleine vogels LR0205
Takjes Creatables LR0256
Papicolor heide, bloesem, nootbruin en anjerwit

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal,
    Prachtig gemaakt zeg! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk idee Chantal en onwijs mooi gemaakt!!
    Lieve groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is duidelijk extra energie in gestoken, want dit ziet er schitterend uit!
    Groetjes, Feyyaz

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!