donderdag 27 november 2014

Kerstkaart

Hoi allemaal!

Vandaag ben ik zo blij dat kunnen jullie je niet voorstellen! Waarom? Ik heb eindelijk de door mij FELBEGEERDE mal LR0334 natuurlijk van Marianne Design) !!! Whoehoe! Joy to me hahaha!

Die moest ik natuurlijk meteen gaan gebruiken he?! Dit is wat ik heb gemaakt:

De licht reflectie op de grote uil kon ik niet 
verhelpen :(





Gebruikte materialen:

Tags LR0334
Kerststerren (bloemen) LR0142
Uiltjes COL1357
Stempel COL1325
Distress inkt Black soot
Sterrenachtergrond DF3408
Glittersterren DF3408 en CR1280 (kleine sterren op de kleine tag)
Glitterpapier CA3104
Goudpapier ST4401
Papier kerststerren RB2232
Papicolor anjerwit, hagelwit en narcisgeel (meeldraadjes kerststerren)
Doorzichtig rood lint Rayher
Rode plakparels uit eigen collectie

Met deze kerstkaart doe ik mee aan:

- Marianne's Design Divas Theme Winter;
- De kerstwedstrijd bij Devo Sneek.

Ik hoor graag wat jullie van mijn kerstkaart vinden!

11 opmerkingen:

  1. Mooie mal Chantal deze staat ook nog op mijn wenslijstje.
    Je kaart is super leuk met de uiltjes en de bloemetjes erop een vrolijk kerstkaartje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, mooi, mooi!!!
    Helemaal super Chantal.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal,
    Prachtige kaart zeg! Top! Het is inderdaad een schitterende mal! Hij staat bij mij ook op mijn verlanglijstje..........
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Chantal,

    ben ik weer...:-), leuk dat je meedoet aan de prijsvraag op mijn blog.
    Je aantal staat genoteerd en nu maar duimen!!!
    Succes, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk Chantal !!!! Als jij zulke ideeën hebt begrijp ik wel waarom jij deze mal wilt hebben.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful work!
    DT Mihaela -MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een andere succesvolle creatie Chantal!!! mijn complimenten.
    Dit ziet er superrr gaaf uit!
    Keep up the good work ;)
    Groetjes Feyyaz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful tag!
    Thanks for joning our first MD Kreadiva's challenge
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very cute card!
    Mihaela- Marianne Design Divas Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!